جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۸۹
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: رئیس پليس فتا استان بوشهر گفت: شخصی که با انتشار تصاویر غیر واقعی در شبکه های مجازي علیه یکی از بانک‌ها باعث تشویش اذهان عمومی شده بود شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش فکرشهر، سرهنگ مهدی قاسمی افزود: وکیل یکی از بانک‌های بوشهر با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد تصاویری خلاف واقع در شبکه های اجتماعی در خصوص این بانک انتشار یافته که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای پلیس فتا متهم شناسایی شد و پس از دستگیری گفت تصاویر مورد نظرش را خودش تصویربرداری و از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی منتشر می کرده است.

رئیس پليس فتا استان بوشهر ادامه داد: این متهم انگیزه خود از انجام این اقدام مجرمانه را مشکلات اداری با مدیران و مسوولان بانک و انتقام گیری از آنها عنوان کرده است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای انتقام جویی های شخصی نیست و شهروندان از این فضای گسترده برای فعالیت‌های مثبت بهره ببرند.

سرهنگ قاسمی وظیفه خود را ایجاد محیطی امن و آرام در فضای مجازی دانست و گفت: ارسال هرگونه پیام توهین آمیز در فضای مجازی به افراد جرم محسوب می‌شود و قانون با ارسال کننده آن برخورد خواهد کرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر