سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۱۱۹
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهرگفت:از ابتدای سال جاری تاکنون 15.5 تن انواع مواد افیونی مخدر در این استان کشف شده است.

به گزارش فکرشهر، ارسطور ترکمان منش افزود: از این میزان کشفیات 10 تن توسط پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر، 4.8 تن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و 700 کیلوگرم توسط دریابانی این استان کشف شده است.

وی بابیان اینکه این میزان کشفیات درمقایسه با سال گذشته 131 درصد رشد نشان می دهد یادآورشد:طی عملیات های مرتبط با کشفیات یادشده 2 هزار و 844 نفر در استان دستگیر شدند.

ترکمان منش ادامه داد: از بین دستگیر شدگان 88 نفر قاچاقچی کلان موادمخدر، 724 نفر توزیع کننده، 207 نفر حمل کننده،187 نفر نگهدارنده موادمخدر و سه نفر نیز از اتباع خارجی هستند و یکهزار و 635 نفر مصرف کننده نیز دستگیر و پس از شناسایی تحویل مراکز درمانی ترک اعتیاد در استان بوشهر شدند.

وی به ایرنا گفت: در این ارتباط 47 خودرو سبک و سنگین و 12 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.

ترکمان منش با اشاره به اجرا طرح پاک سازی نقاط آلوده به موادموادمخدر اظهار داشت: این طرح 407 مرحله در شهرستان های مختلف استان بوشهر به اجرا درآمده که در جریان آن 148 کیلوگرم(از مجموع 15.5 تن کشف شده) انواع مخدر کشف و 334 خرده فروش نیز دستگیر شدند.

وی یادآور شد: 54 سازمان مردم نهاد در عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر فعالیت دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: اکنون 13 مرکز ترک اعتیاد در استان بوشهر فعال است و همچنین مجوز راه‌اندازی یک مرکز ترک اعتیاد بانوان نیز صادر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر