پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ با حضور استاندار بوشهر صورت گرفت؛
فکرشهر ـ اسماء بوستانی: استاندار بوشهر، روز 21 بهمن ماه 96 را در دشتستان حضور یافت و ضمن بازدید از برخی بخش های شهرستان، تعدادی از طرح ها را نیز افتتاح و کلنگ زنی کرد...
کد خبر: ۴۱۱۲۹
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: استاندار بوشهر، روز 21 بهمن ماه 96 را در دشتستان حضور یافت و ضمن بازدید از برخی بخش های شهرستان، تعدادی از طرح ها را نیز افتتاح و کلنگ زنی کرد.

افتتاح جاده سلامت و پل بسیج در برازجان

عبدالکریم گراوند ـ استاندار بوشهر ـ در شهر برازجان، با تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دشتستان و شهردار این شهر گفت: کمال تشکر و قدردانی را از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان، به دلیل انتخاب شهرداری شایسته، دارم.

گراوند افزود: امید است که با فعالیت و پشتکار شهردار و دیگر مسئولین، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر شهر برازجان باشیم.

شهردار برازجان نیز در این آیین، با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: به لطف و حمایت دولت و استانداری، شهرداری و شورای شهر برازجان مفتخر است که 20 پروژه عمرانی با اعتبار 8 میلیارد و دویست میلیون تومان را به بهره برداری برساند.

محمد حسن محمدی ادامه داد: امروز به نمایندگی از 20 پروژه، 2 پروژه انتخابی افتتاح جاده سلامت و پل بسیج را انجام خواهیم داد.

وی، میزان اعتبار هزینه شده در جاده سلامت را یک میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری ذکر کرد و ادامه داد: این جاده با 2 کیلومتر طول و 7 متر عرض، یکی از طولانی ترین جاده های سلامت در استان است.

شهردار برازجان افزود: جاده سلامت، دارای مبلمان ورزشی و تفریحی، سازه های چادری، رواق چوبی و تعداد 85 پایه روشنایی می باشد.

محمدی، مزیت  افتتاح پل بسیج را نیز، کمتر کردن بار ترافیک و عبور و مرور آسان دانست و اضافه کرد: این پل، شامل دو دهانه پل ارتباطی بلوار بسیج و فرهنگ شهر می باشد که دارای عرض 6 متر و طول 3 متر می باشد.

کلنگ زنی محل جدید کلانتری 11 برازجان

در این روز، همچنین، پس از چندین سال وعده و انتظار، محل جدید احداث کلانتری 11 برازجان نیز کلنگ زنی شد.

به گزارش فکرشهر، سردار خیلی واعظی در آیین کلنگ زنی کلانتری 11 اظهار داشت: این کلانتری با مساحت 1095 و زیر بنای 800 متر مربع با سازه بتونی و در دو طبقه احداث خواهد شد.

واعظی افزود: با توجه به این که کلانتری 11 برازجان استیجاری است، امید است که در 22 بهمن ماه سال آینده، شاهد افتتاح این کلانتری باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر