جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۱۱۴۲
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۳

فکرشهر: سرمربی ذوب آهن ایران می‌گوید دیدار این تیم برابر الدوحیل در لیگ قهرمانان آسیا، ملی است و برای مردم مهم است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران روز دوشنبه مهمان الدوحیل قطر است.

امیر قلعه نویی درباره وضعیت تیمش در آستانه این بازی گفت: بعد از بازی با سایپا، تیم مان از نظر روحی و روانی افت کرد که این یک مسئله طبیعی بود. دو روز بیشتر ریکاوری کردیم و تمرکزمان روی مسائل روحی و روانی بود تا بچه‌ها از آن فضا بیرون بیایند.

او با اشاره به شکست 4 بر 2 تیمش برابر سایپا و تاثیر اشتباهات داوری افزود: در آن بازی تاثیرات داوری، شیرازه تیمی ما را بهم ریخت و نتوانستیم مانند همیشه بازی کنیم.

سرمربی ذوب آهن با تمجید از الدوحیل قطر خاطرنشان کرد: الدوحیل تیم خوب و ثروتمندی است. این تیم پارسال با اختلاف قهرمان شده و الان صدرنشین لیگ ستارگان قطر است. با این حال ما هم ذوب آهن هستیم. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با مسابقات داخلی فرق دارد. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه دو هدف مهم را برابر نماینده قطر دنبال می کنند، گفت: هدف اول این است که گل نخوریم و برای هدف دوم دنبال گلزنی هستیم. باید در این بازی ها فضا گیری کنیم و بازی درگیر شونده انجام دهیم. اگر به تیم حریف فضا دهیم، آنها در 50 متر رو به جلو خطرناک ظاهر می شوند.

سرمربی ذوب آهن درباره تجربه بالای خود در آسیا و اهداف تیمش یادآور شد: گفتم که هدف اولمان این است گل نخوریم و در وهله دوم به گل برسیم. ذوب آهن آخرین تیمی بود که به فینال آسیا رفت. طبیعتا ذوب آهن این تجربه را دارد. از طرفی ذوب آهن چهارمین تیم است که هدایت آن را در آسیا بر عهده دارم. این یک رکورد محسوب می شود. در مجموع اینها آمار و ارقام فوتبال است و واقعیت فوتبال در زمین رقم می خورد.

او با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان و اهمیت این بازی گفت: بازیکنان باید جنگنده ظاهر شوند. این بازی ملی است و رنگی نیست. در تمام دنیا بازی ما را می بینند. تمام رفقای من در آمریکا بازی را می بینند. بقیه مردم هم تیم را می بییند. باید با قلبمان بازی کنیم. نتیجه دست خدا است. بازی خوب و با برنامه ای خواهیم داشت. در آسیا، خود بازیکن هم انگیزه خاص خود را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر