جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی:
کد خبر: ۴۱۱۵۶
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: مدیر عملیات عمومی پایانه های نفتی ایران گفت: یکی از پرخطرترین مسیرهای ترافیکی جزیره خارگ مورد بهسازی قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد نوروزی‌فرد در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر خارگ اظهار داشت: با تکیه بر توان داخلی و مبنا قرار دادن اقتصاد مقاومتی یکی از پرخطرترین مسیرهای ترافیکی جزیره خارگ مورد بهسازی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران تحت یک پروژه چند منظوره قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن ماه با حضور فرماندار بوشهر و مسئولان ارشد منطقه عصر امروز افتتاح شد، طول تقریبی این مسیر حدود ۷۰۰ متر طول و عرض ۱۸.۵ متر شامل دو باند رفت و برگشت بود که با اعتباری حدود ۳۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به انجام رسید.

مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: مدت زمان اجرای این پروژه بیش از ۹ ماه به طول انجامید که این پروژه یکی از نقاط قوت در حوزه ترافیک جزیره خارگ خواهد بود، پروژه تعریض بلوار شهدا تا مسجد ولی عصر(عج) را می‌توان به‌عنوان  یکی از مسیرهای اصلی اتصال منطقه شهری به منطقه صنعتی در جزیره خارگ نام برد.

نورزوی‌فرد یادآور شد: هم اکنون تیم خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران خدمات شامل برق، فاضلاب و فضای سبز این منطقه را بر عهده گرفته است و با اعتبار حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به انجام رسانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر