جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۱۱۵۹
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به گسترش مراکز تحقیقات و آموزش در سطح استان گفت: مجموعه‌های ورزشی ویژه کارگران در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیدرضا پناه  اظهار داشت: ساختمان اداره کار خارگ امروز افتتاح شد که حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث این ساختمان با ۸۰۰ متر زیربنا در دو طبقه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: نگاه ویژه‌ای به موضوع ایمنی و آموزش داریم و برنامه‌های آموزشی را برای توسعه می‌دهیم و ایجاد مرکز تحقیقات در همه شهرستان‌های استان در دستور کار است که تاکنون در کنگان و عسلویه و جم ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه جامعه کارگری به مرکز تحقیقات نیاز دارد، تصریح کرد: مرکز تحقیقات در شهرستان‌های دیر و تنگستان در سال ۹۷ تکمیل می‌شود.

پناه با بیان اینکه مرکز تحقیقات در دیلم نیز ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن مرکز تحقیقات در جزیره خارگ، شش مرکز تحقیقات را در دست ساخت و یا بهره‌برداری داریم.

وی ادامه داد: مجموعه‌های ورزشی که نیاز است ایجاد شود را در دستور کار داریم و استخر را برای مرکز استان در برنامه داریم و در سال آینده افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر