جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۱۶۵
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره فیلم فجر به واسطه جایگاه ویژه خود در بین مردم تاثیرگذاری بسزایی دارد و باعث ایجاد فضای شور و نشاط خاصی در جامعه هنری کشور و بویژه این استان شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حمیده ماحوزی روز دوشنبه پس از اکران آخرین فیلم جشنواره فجر در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ها اتفاق خوبی است که مورد توجه افراد جامعه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب شهروندان برای تماشای فیلم های جشنواره با هماهنگی دبیرخانه در سه روز پایانی از ساعت ١٦ سانس فوق العاده به اجراها افزوده شد.

ماحوزی اظهار داشت: استان بوشهر فیلم سازان مطرح و برجسته ای دارد که طی چند سال گذشته فیلم های خوبی را ارائه کردند و امیدوارم در آینده شاهد حضور آثار این هنرمندان در جشنواره بین المللی فیلم فجر باشیم.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند گذشته آمادگی کامل برای هر گونه حمایت از این بخش هنر را دارد و در این ارتباط از هیچ کمکی دریغ نمی کند. 

وی بیان کرد: دهه فجر مقطعی در تاریخ ایران زمین است که پیر و جوان، مرد و زن و همه افراد برای پیروزی انقلاب از جان خود گذشتند و ما وظیفه داریم از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب حفاظت کنیم.

فیلم های بمب، چهار راه استانبول، ماهورا، به وقت شام، جاده قدیم، خجالت نکش، مغزهای کوچک زنگ زده، دارکوب، امیر و سوء تفاهم 10 فیلمی بودند که در دهه فجر در سالن سینما شهید آوینی به اجرا درآمدند.

فیلم به وقت شام بعنوان آخرین فیلم از 10 فیلم جشنواره فیلم فجر در بوشهر بود که یکشنبه شب در سالن سینما شهید آوینی به نمایش درآمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر