شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۱۶۸
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: در 5 ماه اخیر 147 هزار و 761 مترمربع از کوچه ها و معابر نقاط مختلف این بندر با اعتبار 32 میلیارد و 770 میلیون ریال آسفالت شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ماشاالله احمدی یکشنبه شنبه شب در جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر افزود: شهرداری در دهه مبارک فجر چندین طرح با اعتبار 12 میلیاردریال افتتاح و اجرایی کرده است. 

وی اظهارکرد: طرح های آسفالت و زیرسازی کوچه و معابر به پیمانکاران بومی واگذار شده است و شهروندان می توانند برای آسفالت کردن کوچه های خود یک نماینده به شهرداری معرفی کنند. 

شهردار گناوه گفت: مردم نیاز به نشاط و شادابی و تفریح دارند و شهرداری در این ارتباط با رویکردی جدید به برنامه های فرهنگی و اجتماعی معطوف و در طول سال به مناسبت های مختلف اجرا می کند. 

وی بیان کرد: موافقت نامه احداث پل ورودی شهر با اعتبار 42 میلیارد ریال انجام و در اسفند امسال مناقصه آن برگزار می شود و پل خورگردشگری نیز فعال شده است. 

احمدی افزود: قرارداد زیرسازی و آسفالت 2 کیلومتر خیابان حرم تا حرم با اعتبار 28 میلیارد ریال انجام شده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شورای پنجم تاکنون با برگزاری 39 جلسه رسمی 200 مصوبه در زمینه عمرانی، رفاهی، فرهنگی و اجتماعی گذراند است. 

روح الله ملک زاده افزود: احداث پلاژ بانوان از مصوبه های شوراست که بجد دردست پیگیری و عملیاتی شدن آن است و نیاز به استعلام از دستگاه های نظارتی و اجرایی دارد. 

وی گفت: شورای پنجم آسفالت کوچه و معابر را بجد دنبال می کند و تاکنون مجوز 150 هزارمترمربع برای زیرسازی و کانیو و 130 هزارمترمربع آسفالت به شهرداری صادر کرده که آسفالت 13 هزارمترمربع از کوچه و معابر محله نوروز آباد با اعتبار 2 میلیارد و 680 میلیون ریال بخشی از آن است.

در این آیین که با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و انجمن بانوان آب و آفتاب گناوه برگزارشد، برنامه های متنوع شاد و جذابی توسط هنرمندان این شهر به اجرا درآمد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر