جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان:
کد خبر: ۴۱۲۲۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۱۰ سارق طی سه شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سید جواد رضوی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش امنیت در سطح شهرستان دشتستان تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم.

وی از تلاش برای کاهش وقوع جرایم و پیشگیری از جرایم به عنوان یک راهبر اساسی نام برد و اضافه کرد: کشف جرایم در سریع‌ترین زمان و شناسایی و دستگیری مجرمان را در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: یکی از جرایم مهمی که مقابله با آن در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد، مقابله با سرقت‌ها است که در این راستا با انجام عملیات‌های متعدد چندین سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی از دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان دشتستان طی سه شبانه‌روز گذشته خبر داد و افزود: دستگیری این افراد در راستای برخورد قاطع با سرقت و جلب رضایت شهروندان انجام شده است.

سرهنگ رضوی از اعتراف این سارقان به ۱۴ فقره سرقت خبر داد و خاطرنشان کرد: این سرقت‌ها شامل سرقت احشام، سرقت داخل خودرو و سرقت اماکن خصوصی بوده که در سطح شهرستان دشتستان رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر