جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
 فکرشهر: روز یکشنبه هفته آینده برازجان میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود...
کد خبر: ۴۱۲۷۱
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

 فکرشهر: روز یکشنبه هفته آینده برازجان میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش فکرشهر، معاون تهذیب حوزه ی علمیه چهارده معصوم برازجان گفت: استقبال  از این شهید گمنام هفته آینده روز یکشنبه ساعت ۵ عصر، از مخابرات تا مصلی نماز جمعه خواهد بود.

حجت الاسلام سعید غلامی ادامه داد:  پس از حضور در مصلی و انجام مراسم شبی با شهدا، شهید به مسجد امام حسین(ع) انتقال داده می شود و در آنجا نیز همین مراسم برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز دوشنبه شهید به دهقائد و پس از آن در مسجد فاطمه الزهرای برازجان انتقال داده خواهد شد و در مراسم عزاداری بانوی دو عالم مردم در کنار این شهید بزرگوار به عزاداری خواهند پرداخت. 

غلامی اضافه کرد: عصر سه شنبه که مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) می باشد مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار ساعت 15 از گلزار شهدای بهشت سجاد تا مدرسه علمیه 14معصوم برازجان برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه 14معصوم برازجان ادامه داد: از بین 12شهید گمنامی که در این روز به استان می ایند این شهید 17ساله و کم سن ترین شهید در این بین است که سال 65 در منطقه ام الرصاص و عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

غلامی در پایان با بیان اینکه دو سال پیش برای شهید گمنام درخواست داده بودیم، افزود: بسیاری از نهادها در این مهم کم کاری کردند ولی جا دارد از شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان خصوصا جناب اقای محمدی شهردار برازجان که سنگ تمام گذاشتند و کم کاری سایرین را جبران کردند، تشکر و قدردانی نمایم.

 

نظرات بینندگان
سودابه پیشرو
|
-
|
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
شهادت مقام والایی هستش مه نسیب هرکسی نمیشود،یکی ازبزرگترین آرزوهای من شهادته ،تشکر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر