پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پایان پرحرف و حدیث لیگ فوتبال سعدآباد؛
فکرشهر: هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بخش سعدآباد شهرستان دشتستان برگزار شد...
کد خبر: ۴۱۲۷۵
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بخش سعدآباد شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در روز آخر مسابقات تیم های عقاب بشیرآباد، کشاورز تل سرکوب، ساحل سعدآباد و استقلال تل سرکوب شانس قهرمانی داشتند و به همین دلیل بازی ها به طور همزمان در سه شهر برگزار شد.

در حساس ترین دیدار دو تیم مدعی عقاب و ساحل در شهر شبانکاره به دیدار یکدیگر رفتند که عقاب با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی دست یافت.

از سوی دیگر تیم کشاورز که به دیدار انقلاب درودگاه رفته بود نیمه اول را بدون گل به پایان رساند اما در نیمه دوم موفق شد 4 گل به ثمر رسانده و پیروز شود و برق سعدآباد حریف تیم استقلال که دیگر شانس قهرمانی بود نیز حاضر به مسابقه با استقلال نشد تا سه بر صفر بازنده اعلام شود.

با اتفاقات رخ داده و نتایج رقم خورده در نهایت تیم کشاورز تل سرکوب و عقاب بشیرآباد هر دو با 14 امتیاز و به لطف تفاضل گل مقام های اول و دوم را کسب نموده و جواز حضور در مسابقات فوتبال زیرگروه شهرستان دشتستان را به دست آوردند.

نکته جالب توجه و جنجالی روز آخر مسابقات ادعای مسئولین تیم عقاب بشیرآباد نسبت به تبانی در بازی کشاورز است که ادعا می کنند دقایقی پس از زدن هر گل در دیدار آن ها، تیم کشاورز نیز در ورزشگاه سعدآباد یک گل به ثمر می رساند در حالی که نیمه اول بازی بدون گل بوده است و دیگر اعتراض این که چرا باید حریف استقلال در هفته پایانی از دادن مسابقه سر باز زند؟

ظاهرا بشیرآبادی ها پس از پایان مسابقه و از اتفاقات و نتایج رخ داده در روز آخر به شدت عصبانی شده و خواهان شفاف سازی پیرامون تبانی یا عدم تبانی در دیدار تیم های کشاورز تل سرکوب و انقلاب درودگاه شده اند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر