پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۲۸۳
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم بهبود زیرساخت‌های روستاها، گفت: توسعه فضای سبز و جداره‌سازی در روستاها اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا شاملو عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح هادی روستای وحدت آباد بخش بردخون اظهار داشت: تاکنون برای بهبود وضعیت روستاها تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در روستاها در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی یکی از برنامه‌های مهم در روستاها است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای ایجاد و توسعه طرح‌های هادی تلاش ویژه‌ای دارد و برای تکمیل آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: توسعه فضای سبز و جداره سازی در روستاها باید به نحو مطلوب و چشمگیری اجرایی شود.

شاملو نسبت به مساعدت در اختصاص قیر رایگان به روستای وحدت آباد و همچنین مساعدت و پایان بخشیدن به امور مربوط به اسناد واحدهای مسکونی به مدیرکل بنیاد مسکن استان و سرپرست بنیاد شهرستان دیر تاکید کرد.

لزوم اختصاص سهمیه قیر رایگان

بخشدار بردخون با قدردانی از حضور معاون روستایی بنیاد مسکن کشور و مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در سطح روستاهای بخش بردخون و روستای وحدت آباد زیر سازی‌های زیادی انجام گرفته اما مدت هاست منتظر اختصاص سهمیه قیر رایگان هستند.

علی اخلاقی افزود: یکی مشکلات روستای وحدت آباد که سال‌ها است علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته بی‌نتیجه مانده، تسهیل در صدور اسناد واحدهای مسکونی این روستا است.

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح هادی

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان دیر در خلال این بازدید اظهار داشت: طرح هادی روستای وحدت آباد بخش بردخون با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت درحال انجام است که دارای پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد است.

جلایی افزود: این پروژه شامل اجرای سنگ جدول و کانیوو به طول هزار و ۸۰۰ متر و کف سازی با پیورس به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع و ۹ هزار مترمربع قیرپاشی و پنج هزار متر مربع آسفالت را از اهم فعالیت‌های بنیاد مسکن در این روستا برشمرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر