پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۲۸۴
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور گفت: هدف از مراجعه مسئولان این مرکز به استانداری ها و بازدید از فرمانداری ها ایجاد زمینه خدمت بهتر، حل مسائل و مشکلات مردم و تسهیل در ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، وجه الله خدمتگزار روز شنبه در حاشیه بازدید از فرمانداری بوشهر افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد وزارت کشور کارها و تلاش های انجام شده در 31 استان کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: کارهایی که جنبه اثر بخش و تاثیرگذاری داشته در سایر استان ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارهایی که اشکالاتی وجود دارد نیز برای برطرف کردن آنها تلاش می شود.

خدمتگزار گفت: در این ارتباط با تاکید مقام عالی وزارت در حوزه خدمت رسانی به مردم از ساز و کارهای منجر به ارائه خدمات بهتر باید مورد استفاده قرار گیرد تا زمینه حل بهتر مشکلات مردم فراهم شود و از این طریق مردم امید و نشاط خود را نسبت به نظام اداری و اجرایی را بازیابی کنند.

خدمتگزار اظهار کرد: در ارتباط با درخواست ها که از سیستم اجرایی صورت می گیرد بخش قابل توجه آن در حوزه های اشتغال، دریافت تسهیلات و خدمات مربوط به شهرداری هاست.

وی ادامه داد: در این ارتباط درخواست های مردم در حوزه مبلمان و نظافت شهری و خدمات گردشگری بویژه در ایام نوروز باید مورد توجه جدی شهرداری ها باشد.

خدمتگزار، در ارتباط با سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اظهار داشت: درخواست های مردمی بسته بندی و پس از کدبندی به دستگاه های اجرایی ارائه می شود تا مردم از پیگیری درخواست های خود اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: از لحاظ پیگیری تمام موارد مورد بررسی قرار می گیرد ولی برخی از آنها نیز جنس کار نوعی است که پیگیری آنها زمان بر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر