جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از ورود امواج ناپایدار به استان بوشهر خبر داد و گفت: از فردا در برخی نقاط استان انتظار بارندگی می‌رود...
کد خبر: ۴۱۲۹۸
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از ورود امواج ناپایدار به استان بوشهر خبر داد و گفت: از فردا در برخی نقاط استان انتظار بارندگی می‌رود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد که با ورود زبانه‌های امواج ناپایدار به استان، از امشب بر سرعت جریانات جنوبی به صورت تندباد ابتدا در قسمت‌های شمالی و از فردا صبح در قسمت‌های مرکزی استان افزوده و دریا طی ساعاتی متلاطم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به تدریج بر میزان پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد و طی فردا، رگبار باران گاهی رعد و برق بویژه در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و از امشب در قسمت‌های شمالی استان وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۴ و از امشب در قسمت‌های شمالی تا مرکزی استان بطور لحظه‌ای تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از فردا صبح در سواحل شمالی تا مرکزی گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت چهار و ۳۱ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰ و ۵۶ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۵ و ۵۸ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۲ و شش دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر