پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روز جمعه 27 بهمن ماه خبری بر روی پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر با تیتر «پایان پرحرف و حدیث لیگ فوتبال سعدآباد؛ کشاورز تل سرکوب قهرمان شد/ عقاب بشیرآباد مدعی تبانی شد و اعتراض کرد» قرار گرفت...
کد خبر: ۴۱۳۲۴
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: روز جمعه 27 بهمن ماه خبری بر روی پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر با تیتر «پایان پرحرف و حدیث لیگ فوتبال سعدآباد؛ کشاورز تل سرکوب قهرمان شد/ عقاب بشیرآباد مدعی تبانی شد و اعتراض کرد» قرار گرفت.

پس از درج خبر، مسئولین باشگاه کشاورز تل سرکوب جوابیه ای به دفتر نشریه فکرشهر ارسال کرده و مواردی را عنوان نموده اند.

به گزارش فکرشهر جوابیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
مدیریت محترم نشریه وزین فکرشهر

باسلام
احتراما پیرو سرتیتر نشریه وزین فکرشهر مبنی بر "کشاورز تل سرکوب قهرمان شد/ عقاب بشیرآباد مدعی تبانی شد" مواردی جهت تنویر افکار عمومی و نگرش مثبت به موضوع، حضور جنابعالی ارسال می گردد. لذا خواهشمند است نسبت به چاپ و درج آن در نشریه فوق الذکر اقدام فرمایید.
متاسفانه خبرنگار ورزشی آن نشریه محترم رسالت خبرنگاری را رعایت نکرده و به واسطه اینکه بعنوان مربی عقاب بشیرآباد فعالیت می کرده، گزارش خلاف واقعه به چاپ رسانده است، که موارد زیر جهت توضیحات مطلب سراسر کذب ایشان، مرقوم می گردد.

1- ابتدا ایشان عنوان کرده اند، بازی کشاورز تل سرکوب با انقلاب درودگاه، در حالی که بازی با اتحاد درودگاه بوده که این خود بی اطلاعی نگارنده را می رساند.

2- کشاورز تل سرکوب تفاضل گل 12+ داشته و در حالی که تفاضل گل عقاب بشیرآباد 5+ بوده است و تنها زدن یک گل نیز اختلاف آواژ گل زیادی به وجود می آورده، که به هیچ وجه برای عقاب دست یافتنی نبوده است.

3- مجموعه باشگاه عقاب بشیرآباد ضعف و قهرمان نشدن خود در مسابقات را با لوث کردن قهرمانی ما موجه نکنند.
لازم به ذکر است مطالب فوق به شدت ارق و حرمت ورزشکاران و مردم خونگرم و محترم روستای تل سرکوب را خدشه دار نموده است و موجی از خشم و نگرانی به وجود آورده است. لذا از آن مدیریت محترم خواهشمند است در این خصوص با خبرنگار خاطی برخورد قاطع صورت پذیرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب
محمدعلی غلامزادگان»

به گزارش فکرشهر، ذکر این نکته الزامی است که هر چند در این جوابیه از مربی تیم عقاب بشیرآباد به عنوان خبرنگار فکرشهر یاد شده اما لازم به توضیح است که مربی فعلی تیم عقاب در زمان همکاری با فکرشهر این سمت را برعهده نداشته و بیش از شش ماه نیز می باشد که فکرشهر و نامبرده، هیچ  گونه همکاری با یکدیگر ندارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر