جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۱۳۷۰
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: غلامرضا دلگرم سرمربی ایرانجوان بوشهر عصر روز یکشنبه پس از شکست خانگی تیمش برابر خونه به خونه مازندران برای دومین بار متوالی در چند هفته اخیر از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با این استعفا در هیچ صورتی در تیم نمی مانم تا کادری جدید هدایت این تیم را عهده دار شود.

دلگرم افزود: تیم ایرانجوان در ابتدای فصل با 24 میلیارد ریال اعتبار بسته شد ولی مجموع پرداختی تیم تاکنون تنها سه میلیارد و 570 میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه بازیکنان دریافتی اندکی دارند اما تمامی همت و تلاش خود را برای موفقیت تیم بکار گرفتند و در چنین شرایطی هوادارن باید قدردان آنها باشند.

دلگرم گفت: در نیم فصل پس از بازی با تیم استقلال تهران در جام حذفی قصد جدایی از تیم ایرانجوان بوشهر را داشتم ولی با اصرار هواداران از تصمیم خود منصرف شدم ولی اکنون که تماشاگران خواهان رفتنم هستند، رفتن را به ماندن ترجیح می دهم.

وی ادامه داد: تیم ایرانجوان بوشهر در نیم فصل نخست نیز در انتهای جدول قرار گرفت ولی با همت همین بازیکنان موفق به صعود به رده دوم شد که این خود نشان از ظرفیت تیم است.

سرمربی مستعفی ایرانجوان بوشهر گفت: با این حال هواداران در طول 90 دقیقه به عنوان یاردوازدهم عمل نمی کنند و تنها به تخریب بازیکنان در جریان بازی می پردازند.

دلگرم اظهار داشت: بازیکنان در بازی های خارج از خانه با تمرکز و شرایط بهتری بازی می کنند که این بیانگر نبود تمرکز لازم در بازی های خانگی در بین آنان است.

وی اضافه کرد: با این وجود بازیکنان ایرانجوان در تمرینات نیز تنها هستند و بجز کادر فنی کسی آنها را همراهی نمی کند.

دلگرم افزود: در چنین شرایط دشواری که گریبانگیر ایرانجوان شده سایر مسئولان نیز باید پاسخگو باشند و به حمایت از آن بپردازد.

وی یادآور شد: مدیرعامل به تنهایی قادر به حمایت مالی تیم نیست و این مسئولان استان بوشهر هستند که باید جایگاه ایرانجوان را در نظر گرفته و برای جلوگیری از سقوط آن به دسته پایین تر وارد عمل شوند.

دلگرم افزود: تجربه شاهین بوشهر باید برای ایرانجوان درس عبرت باشد و بدانند که تیم در صورت سقوط به دسته پایین تر دیگر قادر به صعود نخواهند بود.

خونه به خونه مازندران با برد امروز مقابل ایرانجوان بوشهر 45 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و ایرانجوان با 21امتیاز همچنان در رده شانزدهم باقی ماند تا خطر سقوط بیش از پیش این تیم را تهدید کند.

در هفته بیست و پنج بازی ها ایرانجوان بوشهر با آلومینیوم اراک دیدار می کند و خونه به خونه نیز به دیدار بادران تهران می رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر