جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۳۸۸
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری ۱۰۰ ویژه‌برنامه محوری ایام فاطمیه در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی‌نیا صبح دوشنبه در نشست بررسی برنامه‌های ایام فاطمیه اظهار داشت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های مختلف و متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: برگزاری گفتمان های دینی دین و زندگی با محوریت سیره عملی و علمی حضرت زهرا و تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی با موضوع شهادت حضرت زهرا (س) از برنامه های اداره کل است.

وی از اعزام ۳۵۰ مبلغ و ۱۵۰ مبلغه در ایام شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد و افزود: برگزاری برنامه های محوری توسط روحانیون مستقر و نشست جمعیت بانوان فرهیخته با موضوع برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه‌های است.

حجت‌الاسلام محمودی نیا با اشاره به برگزاری مراسم در ۱۸۰ هیئت مذهبی فعال بانوان استان بوشهر، بیان کرد: همچنین ۱۰۰ برنامه محوری در سطح هیئات مذهبی در حسینیه ها و مساجد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد و راه اندازی ۱۰۰ ایستگاه صلواتی در مناطق مختلف استان و تجمعات فاطمی با حضور هیئات مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا (س) در مصلی و مساجد جامع استان از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر