پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۳۹۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از طریق کمک‌های بسیجیان معادل ۴میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌ است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا فلاحی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه مردم نوع‌دوست ایران اسلامی همواره در آزمون‌های مختلف الهی سربلند بوده و همواره در اینگونه حوادث نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

فلاحی اضافه کرد: حادثه زلزله کرمانشاه افزون بر سختی‌ها و رنج‌هایی که برای مردم آنجا به دنبال داشته آزمونی بزرگ برای سایر مردم کشور بود تا به یاری هموطنان خویش بشتابند که الحمدالله در این آزمون بزرگ همچون آزمون‌های دیگر الهی موفق بوده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان و داشته‌های خود برای کمک به حادثه دیدگان وارد عرصه شده زیرا خدمت به محرومان را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه امروز دهمین کاروان کمک‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر به زلزله‌زدگان غرب کشور اعزام شد، گفت: تا به حال ۱۰ کامیون کمک‌هایی از حوزه‌های مقاومت سپاه شهرستان بوشهر به کرمانشاه اعزام شده است.

فلاحی بیان کرد: این کاروان شامل ۷۰۰ عدد پتو، ۲ هزار شل آب‌معدنی، ۱ هزار عدد شیر پاکتی بزرگ، ماکارونی، چای، قند، شکر، رب، کنسرو، بخاری برقی، پوشاک، کفش، کیف و دستمال کاغذی معادل ۴۰۰ میلیون ریال به کرمانشاه اعزام شد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه‌های مقاومت در سطح شهرستان کمک‌های خود را به موقع و به خوبی برای ارسال به غرب کشور به ما رسانده‌اند، تصریح کرد: اسکان‌های موقت توسط این سپاه به موقع انجام شد و ساخت منازل مسکونی زلزله‌زدگان نیز از اسفندماه شروع خواهیم کرد.

فلاحی با اشاره به اینکه در این مدت که در کرمانشاه حضور داشته‌ایم و کمک‌های خود را به زلزله‌زدگان رسانده‌ایم، افزود: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و جانباختگان زلزله از جمله برنامه‌های ما در سرپل ذهاب بوده است.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که در این امر بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر یاری کرده‌اند، گفت: تا به حال ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از طریق کمک‌های بسیجیان معادل ۴میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر