شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۴۱۵
سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: جشنواره کشوری تجربیات برتر اساتید و معلمان آموزش زبان انگلیسی در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسن زارع اظهار داشت: در راستای جشنواره‌های تجربیات برتر آموزشی - تربیتی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور، دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اقدام به برگزاری جشنواره یاد شده به میزبانی پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه در اسفندماه خواهد کرد.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: تا به امروز کمیته های علمی و اجرایی جشنواره کشوری تجربیات برتر اساتید و معلمان آموزشی - تربیتی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نشست های مختلفی داشته اند.

زارع بیان داشت: این نشست ها با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و سرگروه های آموزشی زبان انگلیسی استان بوشهر، اعضای هیئت علمی رشته زبان انگلیسی پردیس علامه طباطبایی و اعضای کمیته های علمی و اجرایی برگزار شده است.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره اضافه کرد: سازماندهی دانش بومی حاصل از تجربیات اساتید و معلمان در آموزش زبان انگلیسی، ثبت و تدوین تجارب ارزشمند اساتید و معلمان در آموزش زبان انگلیسی، انتقال تجارب ارزشمند اساتید و معلمان در آموزش زبان انگلیسی، آشنایی معلمان جدید و دانشجو معلمان با تجارب اساتید و معلمان شاخص در آموزش زبان انگلیسی، ایجاد نگرش مثبت نسبت به خود روایت پژوهی(خودکاوی روایی) در معلمان به منظور ثبت تجربیات ارزشمند حرفه ای خود و ایجاد فرصت برای تعامل علمی میان استادان و معلمان در به اشتراک گذاری دانش علمی آموزش محتوا در آموزش زبان انگلیسی اهداف این جشنواره هستند.

زارع با اشاره به محورهای یازده گانه این جشنواره افزود: تجربه ­های آموزشی- تربیتی معلمان در آموزش زبان انگلیسی، کلاس­های چندپایه و تجارب حرفه­ای معلمان در آموزش زبان انگلیسی، راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش زبان انگلیسی، طراحی آموزشی در آموزش زبان انگلیسی، ارزشیابی در آموزش زبان انگلیسی، طراحی واحد یادگیری در آموزش زبان انگلیسی، به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش زبان انگلیسی، مقابله با کج ­فهمی‌­های رایج در آموزش زبان انگلیسی، تجارب پژوهشی (اقدام­پژوهی، درس­پژوهی، روایت­‌پژوهی) مرتبط با آموزش زبان انگلیسی، آموزش رشته­‌های تخصصی با استفاده از سایر محیط­‌های یادگیری (گردشگری علمی، موزه و ...) و تدریس مشترک در آموزش زبان انگلیسی محورهای این جشنواره کشوری هستند.

وی تصریح کرد: ۲۸۰ نفر برای حضور در این جشنواره در سایت جشنواره شرکت کرده اند و ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از سوی هیئت داوران در حال ارزیابی است.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان ساخت: همچنین در طول این جشنواره ۴ کارگاه علمی برگزار خواهد شد.

وی گفت: جشنواره کشوری تجربیات برتر آموزشی - تربیتی اساتید و معلمان آموزش زبان انگلیسی در ۱۶ اسفندماه سال جاری در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر