جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۴۴۱
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: با توجه به نرخ بالای بیکاری در منطقه ضرورت دارد اولویت اصلی اشتغال در کارخانه سیمان مند دشتی نیروهای بومی باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل کارخانه سیمان مند دشتی اظهار داشت: ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان و جذب سرمایه گذار در شهرستان یکی از برنامه‌های اصلی به شمار می‌رود و این موضوع همواره در جلسات مختلف به آن تاکید شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه کارخانه سیمان مند دشتی در آستانه افتتاح است انتظار داریم برای جذب نیروهای مورد نظر از افراد بومی استفاده شود تا برخی از مشکلات شهرستان در زمینه اشتغال مرتفع گردد.

نادری ادامه داد: از هم اکنون رشته های مورد نیاز کارخانه اعلام تا دوره های متناسب با آن در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شود.

وی بیان کرد: تعریض محور خورموج- لاور شرقی به عنوان راه دسترسی به کارخانه نیز با تلاش های صورت گرفته نیز مجددا فعال شد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
من مهندسی شیمی دارم الان سه ساله دارم دنبال کار میگردم،هیچ مسئولی خودشو صاحب نمی کنه،هرکدومش فکر پول بیشتر و جایگاه بالاتر هستن،اصلا هیچی به فکر مسئله اشتغال جوونا و در ادامه ازدواج شون نیستن،تا کی باید اینجوری باشه،من که الان 29سالم هست مگه تا یه سال دیگه بیشتر میتونم استخدام بشم

مردیم و کسی صدامو نشنید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر