جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۴۴۲
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبدان شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مسعود تنگستانی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی بخش آبدان بیان داشت: همه دستگاه های مرتبط شهرستان و بخشدار باید در ایام نوروز با آمادگی کامل به استقبال نوروز بروند.

وی یاد آور شد: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در بخش آبدان و شهرستان دیر وجود دارد؛ از جمله روستای جاشک به عنوان دروازه ورودی شهرستان دیر با داشتن گنبدهای نمکی که یک اثر زیست محیطی نمونه در کشور است که سالانه پذیرای گردشگران زیادی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر از دهیار روستای جاشک خواست تا شرایط مطلوبی برای رفاه حال مسافران فراهم کنند.

تنگستانی از اداره راهداری شهرستان دیر خواست تا قبل از شروع نوروز نسبت به روکش آسفالت راه میانی تا امامزاده سید بهزاد و مسیر آبدان به جاشک اقدام کند و دستگاه های خدمات رسان آمادگی خود را در مواقع اضطراری اعلام کنند.

وی از شهردار آبدان خواست تا علاوه بر راهنمای مسافران در ورودی شهر محل اسکان مسافران در مدارس دخترانه رضوان و دبستان پسرانه شهید مطهری هماهنگی کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان و دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی مواردی در خصوص برنامه های پیش رو در نوروز امسال را بیان کرد.

ابطحی ادامه داد: جاذبه های گردشگری فراوانی در سطح شهرستان داریم و در سال گذشته در ایام نوروز مسافران زیادی از جاهای گردشگری شهرستان دیر بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر