سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۴۶۹
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز شهر وحدتیه با اصلاح تقاطع خیابان انقلاب و بلوار آزادی این شهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، حسین عباسی، شهردار وحدتیه با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر از نقطه حادثه خیز تقاطع خیابان انقلاب و بلوار آزادی بازدیدی در جهت ساماندهی و اصلاح هندسی این تقاطع که موجب بروز تصادفات متعدد و ایجاد نارضایتی عمومی در شهروندان گردیده بود، به عمل آوردند.

در راستای لزوم ارتقای سطح ایمنی رفت و آمد شهروندان، پس از تهیه لوازم مورد نیاز و بازدید و بررسی میدانی، همچنین مشاوره و همکاری سرگرد شجاعی، رییس پلیس راهور شهرستان دشتستان و همکاران وی خصوصا سروان مجیدی و ستوان ریشهری، نمایندگی پلیس راهور شهر وحدتیه، با استفاده از ادوات ترافیکی مخصوص و قطعات جداکننده پلاستیکی تحت نظارت مستقیم پلیس راهور، اقدام به ساماندهی و اصلاح هندسی و رفع خطر از این نقطه حادثه خیز گردید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه با اعلام خبر فوق موارد زیر را به شهروندان یادآور شد:

رعایت نکات ایمنی، احترام به قوانین ترافیکی و مراعات آنها، توجه به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده درسطح شهر و استفاده از سرعت مطمئنه می توانند نقش به سزایی در کاهش تصادفات و جلوگیری و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی و آسیب ها و خسارات جانی، مالی، روحی و روانی در سطح شهر داشته باشد.

اقدامات ارزشمند ترافیکی و نصب تابلوها و علائم متعدد مورد نیاز در سطح شهر، همچنین فرهنگ سازی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی و اهتمام عموم به رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی موجب گردید تا شهر و شهرداری وحدتیه در زمینه اقدامات ترافیکی و کاهش تصادفات منجر به فوت در شهرهای شهرستان دشتستان حائز مقام اول گردد. 

حفظ، حراست، نگهداری، استفاده و توجه بهینه همشهریان عزیز به امکانات، داشته ها و فضای مبلمان شهری می تواند یاریگر ما در امر خطیر و مهم توسعه و عمران شهر وحدتیه باشد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر