جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر سه نوجوان مصدوم شدند که حال یکی وخیم است...
کد خبر: ۴۱۴۹۰
جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر سه نوجوان مصدوم شدند که حال یکی وخیم است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شامگاه روز پنج شنبه سوم اسفند در یک منزل مسکونی در محله ی جنوبی شهر بوشهر سه نوجوان در حال ساخت مواد محترقه دست ساز دچار مصدومیت ناشی از  انفجار شدند.

وی اضافه کرد: حال یکی از مصدومین وخیم است به طوری که تمام اعضای اصلی بدن وی دچار سوختگی شدید شده است.

سرهنگ عرب‌زاده با بیان اینکه بی احتیاطی این نوجوانان صدمات  و خسارات مادی، جسمی و روحی غیر قابل جبرانی را به این افراد و خانواده هایشان وارد کرده اظهار داشت: والدین با آموزش و کنترل فرزندان خود از خطرات سوء مواد محترقه پیشگیری کنند و توجه داشته باشند که حوادث زاییده بی احتیاطی و ناآشنایی به مسایل ایمنی است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: از آنجا که بیشتر قربانیان این گونه حوادث کودکان و نوجوانان هستند بر والدین واجب است، فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش‌زا آگاه کنند و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند و نظارت خود را بر فرزندان بیشتر کنند.

وی تصریح کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه ناشی از مواد محترقه، افراد نگهدارنده و استفاده کننده ضامن هستند و به تناسب نوع خسارت وارده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر