پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حزب انجمن اسلامی مهندسان ایران، شاخه شهرستان دشتستان پس از اخذ مجوز فعالیت سیاسی، طی بیانیه‌ای موجودیت خود را اعلام کرد...
کد خبر: ۴۱۵۳۲
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: حزب انجمن اسلامی مهندسان ایران، شاخه شهرستان دشتستان پس از اخذ مجوز فعالیت سیاسی، طی بیانیه‌ای موجودیت خود را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر، متن بیانیه اعلام موجودیت انجمن اسلامی مهندسان شهرستان دشتستان که همزمان با روز مهندسی صادر شده، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«می‌گویند تقوا از تخصص لازم‌تر است، آن را می‌پذیرم، اما می گویم آن کس که‌ تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی‌تقواست»
شهید دکتر چمران

وطن واژه ای است برآمده از اعماق قلب و ایران واژه ای است برخواسته از تاریخی ماندگار. چه روزهای تلخ و شیرینی که بر این خاک گذشته و چه آزمون های خطیری که به سلامتی و افتخار از آن عبور کرده ایم، که امروز وارث اندیشه و استقامت، مبارزه و شجاعت، ایثار و درایت باشیم.

بر این باوریم که ایران و ایرانی شایسته بهترین هاست و این بهترین به واسطه ی درایت و تدبیر در بهره گیری از سرمایه های عظیم و ناب انسانی و طبیعی در سایه خرد جمعی قابل دسترسی است.

با نام خداوند بلند مرتبه و با توکل به آن نور ازلی که سرچشمه ی هر آنی است که امید می خوانیمش، به آرزوی ساختن و داشتن میهنی سرفراز و سربلند، پای در راهی روشن می نهیم و تولد حزب انجمن اسلامی مهندسان شاخه شهرستان دشتستان را همزمان با 5 اسفندماه ـ روز مهندسی ـ اعلام می داریم.

در همین راستا، شورای مرکزی انجمن اسلامی مهندسان ایران شاخه شهرستان دشتستان شامل آقایان حسین آریا، عباس بحرینی، محمد محمدزاده فرد، جاوید کازرونی و رحیم رهنما به استناد ماده 39 از فصل سوم اساسنامه، محمد محمدزاده فرد را به عنوان دبیر انجمن اسلامی مهندسان شاخه شهرستان دشتستان انتخاب کردند که ایشان توسط شورای مرکزی استان نیز مورد تایید قرار گرفت.

انجمن اسلامی مهندسان شاخه شهرستان دشتستان، نگرش اصلاحی و استفاده از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها در چارچوب های قانونی و دوری از رفتار و گفتار و کردار افراطی و پرخاشگرانه را مشی و روش خود قرار داده و احترام به تمامی عقاید و آرای موجود در جامعه را وظیفه خود می داند.

در این راه، دست دوستی دراز می کنیم به سوی همه آنانی که دل در گرو تعالی و سربلندی وطن و ملت دارند.

انجمن اسلامی مهندسان ایران، شعبه استان بوشهر، شاخه شهرستان دشتستان
 

نظرات بینندگان
خاتمی حذف شدنی نیست
|
-
|
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
مسؤل ش کیه و راه ارتباطی با.ایشون چیه؟
محمد
|
-
|
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
با تبریک روز مهندس و آرزوی موفقیت برای این تشکل ارزشمند در دشتستان امیدوارم که تشکیلات در دشتستان به همت جناب محمدزاده هر روز بیش از روز پیش فعالتر و موثرتر در عرصه سیاسی اجتماعی ظاهر شده و با تاثیر گذاری بر فضای شهرستان و استان بکار خود ادامه دهد انشاالله 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر