پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۵۹۴
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: متاسفانه عناصر خوش‌باور و کم عمق سیاسی بی­‌خبرند که در مرداد ۱۳۹۷ دوره ۱۰ ساله ریاست آملی لاریجانی در قوه قضاییه به پایان می‌رسد! احمدی‌نژاد عوام­فریب بهتر از هر کس دیگر می‌داند که مقام رهبری طی سه دهه رهبری، آقایان یزدی و هاشمی شاهرودی را فقط ۱۰ سال در قوه قضاییه منصوب کرد. لاریجانی هم ۸۷ آمد و ۹۷ می‌رود. اما این عوام­فریب می‌خواهد پایان مأموریت ۱۰ ساله ریس کنونی قوه قضاییه را به نام خویش تمام کند.

به گزارش فکرشهر، روزنامه مستقل در سرمقاله خود نوشت:«وقتی کتاب و روزنامه را سه‌طلاقه ‌کنیم، ضریب مطالعه هم به کمترین حد ممکن خواهد رسید. هژمونی فرهنگ شفاهی، جامعه را دچار نوعی پریشان‌احوالی می‌کند. در چنین وضعیتی و در غیاب کتاب و مطبوعات و رسانه‌های مکتوب ضریب نفوذ عوام­فریبی در جامعه گسترش می‌یابد. شایعه بر نظام فکری جامعه مستولی می‌گردد. شارلاتان‌ها در چنین گذرگاه­‌های زمانی به شکار طعمه خویش می‌پردازند و به توفیقات صد درصدی هم دست می‌یابند!

احمدی‌نژاد در طول ۸ سال ریاست‌جمهوری­‌اش قشر متوسط را نابود کرد، اعتماد و سرمایه اجتماعی را متلاشی نمود، رکن چهارم دموکراسی را از کار انداخت، بیشترین آمار بازداشت و مهاجرت روزنامه‌نگاران طی سال‌های ۸۴ تا ۹۲ را در پرونده سیاه ریاست‌جمهوری خویش به­ عنوان رکوردی منحصر به فرد دارد! اما با کمال تأسف مشاهده می‌کنیم برخی از معترضین به وضع موجود در دام احمدی‌نژاد افتاده‌اند و این مسبب فقر و فساد را، در قواره منجی جامعه می‌دانند!

همه باید به هوش باشیم همان جریان خزنده‌ای که در سال ۸۴ ویرانگر بزرگ را بر کشور تحمیل کرد، بار دیگر درصدد است که این دروغگو را با سناریویی دیگر به حلقه قدرت برساند! از عوام­فریبی­‌های فتنه­‌گر اصلی ۸۸ می‌توان به دشمن‌تراشی و مبارزه‌طلبی وی اشاره کرد. الان مدتی است که با رئیس قوه قضاییه درگیر شده است و بر طبل تعویض آملی لاریجانی می‌کوبد!

متاسفانه عناصر خوش‌باور و کم عمق سیاسی بی­‌خبرند که در مرداد ۱۳۹۷ دوره ۱۰ ساله ریاست آملی لاریجانی در قوه قضاییه به پایان می‌رسد! احمدی‌نژاد عوام­فریب بهتر از هر کس دیگر می‌داند که مقام رهبری طی سه دهه رهبری، آقایان یزدی و هاشمی شاهرودی را فقط ۱۰ سال در قوه قضاییه منصوب کرد. لاریجانی هم ۸۷ آمد و ۹۷ می‌رود. اما این عوام­فریب می‌خواهد پایان مأموریت ۱۰ ساله ریس کنونی قوه قضاییه را به نام خویش تمام کند.

این مرد همان است که به قول مهندس موسوی با وقاحت به دوربین نگاه می‌کرد و دروغ می‌گفت!

من از احمدی‌نژاد هراسی ندارم بلکه از ... آن دسته از شهروندانی می‌ترسم که در تله عوام­فریبی ایشان افتاده‌اند و فرصت‌طلبی وی را نماد فریاد اعتراض مردم به حاکمیت می‌دانند!

عزیزان! «پرونده سیاه سعید مرتضوی» در کهریزک ۸۸ هرگز قابل کتمان نیست. چه کسی بعد از عزل مرتضوی از مقام دادستانی تهران وی را به ریاست سازمان تأمین اجتماعی نشاند؟ احمدی‌نژاد شارلاتانی تمام عیار است. مراقب باشید با ماسک و نقاب آزادی‌خواهی دوباره بر مسند قدرت ننشیند!»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر