جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: به زودی بررسی علمی و کارشناسی توسط کارشناسان پلیس آگاهی از مغازه های طلافروشی شهر برازجان آغاز خواهد شد و نقاط ضعف و عواملی که ممکن است موجب سرقت از طلافروشی‌ها شود احصاء و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت رفع آن نواقص به مغازه‌داران اعلام می‌شود...
کد خبر: ۴۱۷۲۰
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: به زودی بررسی علمی و کارشناسی توسط کارشناسان پلیس آگاهی از مغازه های طلافروشی شهر برازجان آغاز خواهد شد و نقاط ضعف و عواملی که ممکن است موجب سرقت از طلافروشی‌ها شود احصاء و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت رفع آن نواقص به مغازه‌داران اعلام می‌شود .

به گزارش فکرشهر، سید جواد رضوی در نشست با متصدیان واحدهای صنفی طلافروشی شهر برازجان اظهار داشت: این نشست با هماهنگی اتاق اصناف شهرستان دشتستان و در راستای تعامل و مشارکت با پلیس و تحقق پلیس جامعه‌محور و حفظ امنیت برگزار شده است.

وی افزود: امروز رویکرد پلیس رویکردی اجتماعی و جامعه‌محور بوده و تعامل و مشارکت اقشار اجتماع در بحث ارتقاء امنیت ضرورت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: آموزش و رعایت موارد ایمنی و امنیتی برای پیشگیری از وقوع جرائم و سرقت از واحدهای صنفی طلا فروشی بسیار لازم و ضروری است .

رضوی بیان کرد: به زودی بررسی علمی و کارشناسی توسط کارشناسان پلیس آگاهی از مغازه های طلافروشی شهر برازجان آغاز خواهد شد و نقاط ضعف و عواملی که ممکن است موجب سرقت از طلافروشی‌ها شود احصاء و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت رفع آن نواقص به مغازه‌داران اعلام می‌شود.

در ادامه این نشست رئیس اتاق اصناف و متصدیان واحدهای صنفی نیز آمادگی خود را با پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی اعلام کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر