شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: براثر انفجار مواد محترقه دست ساز در محله ی علی آباد شهر برازجان، خانه ای ویران شد و سه نوجوان، مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است...
کد خبر: ۴۱۸۰۰
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: براثر انفجار مواد محترقه دست ساز در محله ی علی آباد شهر برازجان، خانه ای ویران شد و سه نوجوان، مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ سید جواد رضوی گفت: شامگاه روز سه شنبه ـ پانزدهم اسفندماه ـ در یک منزل مسکونی در محله ی علی آباد سه نوجوان در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بودند که دچار مصدومیت ناشی از انفجار شدند.

وی اضافه کرد: حال یکی از مصدومین وخیم می باشد.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه بی احتیاطی این نوجوانان صدمات و خسارات مادی، جسمی و روحی غیر قابل جبرانی را به این افراد و خانواده هایشان وارد کرده، اظهار داشت: والدین با آموزش و کنترل فرزندان خود از خطرات مواد محترقه پیشگیری کنند و توجه داشته باشند که این حوادث نتیجه بی احتیاطی و ناآشنایی به مسایل ایمنی است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: از آنجا که بیشتر قربانیان این گونه حوادث کودکان و نوجوانان هستند بر والدین واجب است فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زاه آگاه کنند و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند و نظارت خود را بر فرزندان بیشتر کنند.

وی تصریح کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه ناشی از مواد محترقه ، افراد نگهدارنده و استفاده کننده ضامن هستند و به تناسب نوع خسارت وارده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، این سه نوجوان، شامل دو نوجوان 14 ساله و یک نوجوان 11 ساله می باشند که پس از وقوع حادثه، به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل شده اند. بر اساس گزارش های رسیده، هر سه نوجوان، دچار سوختگی شدید می باشند و بخشی از منزلی که انفجار در آن رخ داده نیز، دچار تخریب شدید شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر