سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان در خطبه های نماز جمعه:
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: یکی از خطراتی که جامعه شهرستان دشتستان را تهدید می‌کند، وجود سلاح‌های گرم و جنگی در بین مردم است که ضروری است خلع سلاح عمومی در سطح شهرستان دشتستان انجام شود...
کد خبر: ۴۱۸۴۱
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: یکی از خطراتی که جامعه شهرستان دشتستان را تهدید می‌کند، وجود سلاح‌های گرم و جنگی در بین مردم است که ضروری است خلع سلاح عمومی در سطح شهرستان دشتستان انجام شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: یکی از خطراتی که جامعه شهرستان دشتستان را تهدید می‌کند، وجود سلاح‌های گرم و جنگی در بین مردم است که ضروری است خلع سلاح عمومی در سطح شهرستان دشتستان انجام شود.

به نوشته ی فارس، وی افزود: یکی از پیامدهای این میزان اسلحه در سطح شهرستان دشتستان، تیراندازی در مجالس عروسی است که با توجه به مشکلاتی که برای سلامتی مردم ایجاد کرده و سالانه سبب مرگ عده‌ای بی‌گناه می‌شود، ضروری است که این معضل برطرف شود.

امام جمعه شهر برازجان با اشاره به در پیش رو داشتن ایام سال نو، تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، توجه به پاکیزگی طبیعت و آلوده‌نکردن آن، توجه به حرمت تصرف در املاک و مزارع مردمی، توجه به حقوق هم‌سفران، در اولویت قراردان صله‌ارحام، بهره‌گیری از تفریحات سالم و دوری از محرمات و در اولویت قراردادن سفرهای زیارتی و مناطق جنگی در دستور کار خانواده‌ها قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر