جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۸۷۰
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۶

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: اولویت بنده در مسوولیت جدید تعامل با احزاب و گروه های سیاسی، اقوام و مذاهب موجود در استان بوشهر و همچنین عمل به قانون است.

به گزارش فکرشهر از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست شورای اداری استان بوشهر با قدردانی از حسن توجه گراوند استاندار بوشهر به وی، از اعتماد وزیر کشور هم تشکر کرد و اظهار داشت: بنده کار با وزرای مختلفی را تجربه کردم اما انصافأ اقای رحمانی فضلی در امر انتصابات توجه خاصی به شایسته سالاری و تخصص گرایی داشتند.

وی خدمتگزاری به مردم استان بوشهر را افتخار دانست و افزود: مردم استان بوشهر مردمانی صمیمی، مهمان نواز و شجاع همچون رئیسعلی دلواری هستند و اهل فضل و دانش بوده به طوری که سابقه 110 ساله آموزش نوین و 100 سال روزنامه  نگاری نشان از فضل و بزرگی این مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد: خودم را ملزم به رعایت توصیه حضرت علی (ع) می کنم که فرمودند در مقابل چنین مردمانی باید فروتن، نرم خو و گشاده روی باشیم.

خورشیدی گفت: اولویت بنده در مسوولیت جدید تعامل با احزاب و گروه های سیاسی، اقوام و مذاهب موجود در استان بوشهر است.

وی ادامه داد: عمل به قانون اساسی به عنوان اساس بنیاد بشری از دیگر اولویت های بنده است، پیشبرد منویات نظام، اهداف دولت تدبیر و امید و تلاش برای تحقق شعارهای رئیس جمهور از دیگر اولویت ها و برنامه های بنده در استان بوشهر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر