سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:
کد خبر: ۴۱۸۷۵
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ارتقای کیفیت خدمات بهداشت محیط، سلامت شهروندان را در پی دارد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مهندس ماریا خویش‌دوست در نشست هم‌اندیشی کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط شبکه‌های بهداشت و درمان استان بوشهر افزود: باهم اندیشی و همفکری مسئولان استانی و شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌توان ارتقاء کیفیت خدمات بهداشت محیط و رفع موانع آن به نتایج مطلوبی برسیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت کار بهداشت محیط و تأثیر آن در سلامت شهروندان اظهار داشت: اعضای کمیته باهم فکری و هم کاری مستمر در راستای رسیدن به اهداف کمیته تلاش نمایند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن بیان موضوعات موردنظر، انتظارات خود را از اعضاء کمیته اعلام کرد و ضمن برشمردن موانع موجود، رفع این موانع را راهکاری برای رضایت بیشتر و همچنین انگیزه بیشتر و بهتر همکاران بهداشت محیط دانست.

مهندس میمنت توبه خاک تدوین و تصویب پروتکل استانی مبتنی بر قوانین کشوری و مطابق با انتظارات مرکز سلامت محیط و کار را هدف نهایی کمیته بیان کرد.

وی برخی از مشکلاتی و موانع در ارتقای خدمات بهداشت محیط که شامل عدم یکسان‌سازی برخی تعاریف، دستورالعمل‌ها و ضوابط و برداشت‌های متفاوت از آنها، مشکلات بخش‌های دولتی، مشکلات مربوط به دوره گردان مواد غذایی و عدم وجود نظام تشویق و تنبیه کارا جهت متصدیان را برشمرده و بر لزوم توجه به عدالت در بازرسی‌ها و جلب حمایت سایر ادارات و سازمان‌های مرتبط تأکید نمودند.

گفتنی است نشست هم‌اندیشی کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط شبکه‌های بهداشت و درمان استان با حضور سرپرست و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر