پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۸۹۳
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال در جمع دانش آموزان دبیرستان امام خمینی (ره) شهر برازجان گفت: هرگز سلامت خود و خانواده را به آتش نسپارید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جواد رضوی اظهار داشت: در آستانه چهار شنبه آخر سال دانش آموزان عزیز باید توصیه های اولیاء مدرسه ،خانواده ها و پلیس را جدی گرفته و با پرهیز از انجام کارهای خطرناک ، زمینه استفاده مطلوب از تعطیلات نوروزی را برای خود و خانواده فراهم کنند.

رئیس پلیس دشتستان با بیان اینکه بی احتیاطی نوجوانان و جوانان صدمات و خسارات مادی،جسمی و روحی غیر قابل جبرانی را به این افراد و خانواده هایشان وارد می کند، خطاب به دانش آموزان گفت: سعی کنید بعنوان همیار پلیس پیام ما را به دوستان ،همسالان و خانواده ها برسانید تا انشا الله با همکاری یکدیگر چهار شنبه آخر سالی توأم با سلامتی و نشاط را سپری کنیم.

سرهنگ رضوی تصریح کرد: مواد منفجره به قدری حساس است که حتی در اثر جابجایی ، حمل، وارد شدن ضربه ، رسیدن حرارت کم و فعل و انفعالات شیمیایی فعال شده و منفجر می شود .

این مقام انتظامی عنوان داشت: برافروختن اتش در دست شماست ، اما اطفای آن در اختیار شما نیست و امکان سرایت آن به منزل ، اتومبیل و محیط پیرامون وجود دارد .

سرهنگ رضوی از نوجوانان خواست تا مراقب خود باشند تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران نشوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر