پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۹۱۶
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: پایان‌نامه‌ها با موضوع منابع طبیعی و آبخیزداری حمایت می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سهیل مهاجری در همایش پژوهش که در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: نقشه راه صحیح، مهمترین برنامه به منظور هموار شدن راه برای رسیدن به هدف مورد نظر است.

وی افزود: اگر نقشه راه دارای فکر و اندیشه علمی و عملی نباشد فاقد ارزش است، لذا هر برنامه و پروژه‌ای که آغاز می‌شود باید دارای پیوست علمی باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: باتوجه به رشد سریع علم، کارمندان در هر اداره و سمتی که هستند باید به بروز بودن اطلاعات علمی در زمینه کاری خود توجه داشته باشند. خصوصا حوزه های تخصصی مانند منابع طبیعی و آبخیرداری که عدم بروز بودن دانش و فعالیت صحیح موجب بروز حوادث جبران ناپذیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: سعی داریم با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای کارمندان و استفاده از پروژه های علمی دانشجویان در زمینه منابع طبیعی راه را برای بهره وری بیشتر و نتیجه گیری بهتر هموار کنیم.

مهاجری عنوان کرد:  تلاش می‌شود این همکاری ها نهایتا به حمایت از پایان نامه ها و پروژه های علمی  و رسیدن به کاربردی شدن پروژه ها و تشکیل شرکت های دانش بنیان منجر شود.

وی بیان کرد: این تعامل می‌تواند منجر به فعالیت های اشتغالزایی و فعالیت های اقتصاد محور و تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر افزود: از ابتدای سال تا کنون از بسیاری از پایان نامه های علمی و پروژه های تحقیقی در حوزه های منابع طبیعی و آبخیزداری حمایت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر