پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۹۲۵
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرداری چاه مبارک در شهرستان عسلویه اظهار داشت: راه‌اندازی شهرداری چاه مبارک از خواسته اصلی و بحق مردم بوده ‌و این اقدام می‌تواند در توسعه و آبادانی مرکز این بخش بسیار موثر باشد.

وی با تاکید بر توجه به تحقق مطالبات مردم بیان کرد: از دیر باز یکی از آرزوهای مردم انقلابی چاه مبارک تبدیل به شهر شدن این روستا بود که با تلاش‌های زیادی که صورت گرفت و معرفی توانمندی‌های این منطقه و تشریح ظرفیت، موفق به دریافت عنوان شهر برای شهر چاه مبارک شدیم.

گراوند افزود: پس از طی مراحل قانونی امروز توانستیم حکم شهردار چاه مبارک را صادر کنیم و از امروز شهرداری این شهر آغاز به کار کرد.

استاندار بوشهر انجام این مهم را آستانه سال جدید عیدی دولت تدبیر امید به مردم چاه مبارک دانست و شهر و مردم چاه مبارک را شایسته این عنوان کرد.

وی، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های روستایی بیان کرد: دهیاران باید در این راستا تلاش کنند و ما مسئولان هم وظیفه داریم که خدمات‌دهی بهتر و بیشتری در این عرصه ارائه دهیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به جوانان افزود: توجه به جوانان و بانوان، اشتغال، توسعه، عمران و آبادانی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

گراوند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را مورد تاکید قرار داد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در همه عرصه‌های عمران شهری و روستایی مورد توجه است چر اکه نباید منابع کشور را هدر دهیم و باید مدیریتی مناسبی در این زمینه ایجاد شود.

وی تکمیل دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای تحقق این مهم تفاهم‌نامه‌ای با وزیر بهداشت منعقد شده که ان‌شاالله تا 2 سال این پروژه تکمیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر