پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۹۲۸
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: معاون صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مسئولان دانشگاه‌ها فضای ایجاد نقادی به دانشجویان در خصوص کمبود امکانات ارائه دهند و دانشجویان نیز دانشگاه‌های خود را در خصوص کمبود امکانات مورد نقد قرار داده که البته لازم است مسئولان دانشگاه نیز پاسخ‌گوی آنها باشند.

به گزارش فکرشهر از فارس،  سید فردین تقی‌زاده در جشن نوروز اقوام ایرانی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: هر چند تلاش‌های خوبی در راستای رفع کمبودهای موجود در دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف انجام شده اما هنوز یک‌سری از مشکلات وجود دارد.

 وی افزود: مسئولان دانشگاه‌ها فضای ایجاد نقادی به دانشجویان در خصوص کمبود امکانات ارائه دهند و دانشجویان نیز دانشگاه‌های خود را در خصوص کمبود امکانات مورد نقد قرار داده که البته لازم است مسئولان دانشگاه نیز پاسخ‌گوی آنها باشند.

معاون صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: این صندوق در حوزه خوابگاهی و تغذیه‌ای نقش سیاست‌گذاری و در حوزه رفاه دانشجویی با پرداخت تسهیلات دانشجویی نقش مستقیم برعهده دارد.

تقی‌زاده عنوان کرد: ارائه خدمات صندوق رفاه دانشجویی به حدود چهار میلیون و 600 هزار دانشجو بخشی از کارکرد این صندوق به شکل مستقیم به دانشجویان است  و برای این که شاهد عدالتی در پرداخت اجاره بهاء به خوابگاه‌های دانشجویی باشیم سعی کرده‌ایم که با استقرار نظام رتبه‌بندی خوابگاه‌ها، میزان حق سهم دانشجویان برای پرداخت اجاره بهاء نیز انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر