جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۹۴۵
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه ورزش کوهنوردی نقش مهمی در جذب گردشگر دارد، گفت: براساس ظرفیت‌های مناطق کوهستانی برای توسعه گردشگری خانه کوه در روستاهای کوهپایه‌ای بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، بهرام نکیسا در نشست با بانوان دهیار و اعضای شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر  با تاکید بر جهت‌گیری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر به امر حفظ محیط زیست و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال بانوان و توجه ویژه به مقوله فرهنگ اظهار داشت: بیکاری، بی‌آبی، و بی‌توجهی به محیط زیست سه چالش اصلی نه تنها در ایران بلکه در دنیا است که باید بااین مهم به شکل منطقی و علمی مواجه شد.

وی خطاب به بانوان دهیار و عضو شورای اسلامی روستاها بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز شایسته است به نحو مطلوب و مقتضی به معرفی روستا و ظرفیت‌های آن برای جذب گردشگر پرداخته شود.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر معرفی جاذبه‌‌های روستایی افزود: باید از فرصت تعطیلات نوروز برای معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری در راستای اشتغال‌زایی اقدام کرد.

نکیسا با تاکید بر اینکه روستاهای ساحلی و کوهپایه‌ای دارای ظرفیت اشتغال‌زایی و جذب گردشگر هستند خاطر نشان کرد: روستاهای کوهپایه‌ای  استان بوشهر ظرفیت جذب گردشگر و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی دارند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی، با تاکید بر ایجاد خانه کوه در روستاهای کوهستانی استان بیان کرد: بر اساس ظرفیت‌های مناطق کوهستانی در راستای  توسعه گردشگری خانه کوه در روستاهای کوهپایه‌ای استان بوشهر ایجاد می‌شود.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر  با تاکید بر استفاده از ظرفیت نوروز  برای معرفی تولیدات روستایی افزود: ایجاد بازارچه‌های فروش تولیدات و صنایع روستایی می‌تواند سبب رونق کسب و کار در روستاها شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر