جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۹۴۶
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان بوشهر از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید احمد موسوی اظهار داشت: یکی از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش بلوغ فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

وی با اعلام این که پرهیز از رفتارهای پر خطر باید در چهارشنبه آخر سال به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: کاهش صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، بیان‌گر افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با پلیس است.

به نوشته فارس، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: اهتمام پلیس بر تامین امنیت فرد فرد جامعه است و پلیس با هنجارشکنان و تمامی کسانی که قصد ایجاد ناامنی برای همشهریان را دارند برخورد جدی می‌کند .

وی عنوان کرد: پلیس در راستای کاهش حوادث احتمالی جهارشنبه آخر سال با تاکید بر "کوچه محوری " از همشهریان خواست تا در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقیق از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

موسوی به همشهریان توصیه کرد: از تجمع و برافروختن آتش و ایجاد راهبندان در معابر پرهیز کنید و مواد منفجره در مجاورت لوازم گرمازا، در هوای گرم و حتی در جیب افراد ایجاد انفجار و اشتعال می‌کند .

وی با اشاره به ایجاد سر و صدای مهیب انفجارها و وجود کودکان و افراد سالخورده و بیمار در منازل گفت: پلیس با متخلفان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر