شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۹۴۸
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر خبر داد و گفت: وعده غیرعملی نمی‌دهم و تلاش می‌کنیم هر وعده‌ای دادیم را عملی کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در آئین افتتاح شهرداری چاه مبارک اظهار داشت: از همه کسانی که کمک کردند چاه‌مبارک به شهر تبدیل شود تشکر می‌کنم و امیدواریم شاهد توسعه این شهر در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی اضافه کرد: مردم این منطقه شایستگی بالایی دارند و امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی را که در خور شان و لیاقت این مردم است را ارائه کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دولت تلاش ویژه‌ای برای توسعه نشاط و امید در جامعه دارد، افزود: یکی از اقداماتی که باعث توسعه نشاط و امید می‌شود تبدیل این روستا به شهر است.

وی بیان کرد: از حوزه شهری استانداری هم می‌خواهیم که با برنامه‌ریزی مناسب و بر اساس نقشه راه و مدیریت مناسب زمینه توسعه این شهر اجرا شود تا توسعه متوازن و پیشرفت مناسب انجام شود.

توجه ویژه به جوانان و بانوان

گراوند خواستار تلاش دهیاران برای توسعه روستاها شد و تصریح کرد: در آستانه سال نو هستیم و فرصت خوبی است تا برخی از کارهای خوب دولت در این یک سال را بتوانیم تشریح کنیم.

وی افزود: در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی کارهای خوبی صورت گرفته است ولی انتظارات مردم هم بیش از این است و ما مسئولان هم وظیفه داریم که خدمات‌دهی بهتر و بیشتری داشته باشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: توجه به جوانان و بانوان، اشتغال، توسعه و عمران و آبادانی استان بوشهر از مهمترین شعارها و برنامه‌ها بوده است که در برخی از موراد شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌ها هستیم و به دنبال تحقق بیش از این هستیم.

وی بیان کرد: در بحث جوانان هم توجه خوبی صورت گرفته است مدیران انتخابی خود را از بین جوانان انتخاب کردم و کسانی هستند که می‌توانند زمینه توسعه استان بوشهر را در آینده تضمین کنند.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

گراوند ادامه داد: در زمینه مسائل توسعه‌ای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم. نباید منابع کشور را هدر دهیم و باید مدیرتی مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

وی از تکمیل دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر خبر داد و افزود: چرا باید این زیرساخت‌ها که با هزینه‌های بالایی به اینجا رسیده‌اند، نیمه‌کار بمانند و باید برای تکمیل آن تلاش کنیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: گرفتن اعتبار دارای سختی‌های بسیار زیادی است ولی ما تلاش کردیم و اعتبارات بالایی را برای طرح‌های استان بوشهر گرفتیم و ۵۰ میلیارد تومان به طرح آبیاری دشتستان تخصیص یافت.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود کمبودها و مشکلاتی که داشته است در زمینه آموزش و ورزش قدم‌های خوبی را برداشته است و شاهد دستاوردهای خوبی هستیم.

لزوم تلاش همه مسئولان برای خدمت به مردم

گراوند با بیان اینکه استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه تجارت دارد، اظهار داشت: یکی از آرزوهای مردم استان بوشهر ساخت راه‌آهن بوشهر است که با همراهی نمایندگان استان بوشهر در مجلس کمک شد تا این راه‌آهن به بوشهر برسد.

وی اضافه کرد: فاینانس راه‌آهن بوشهر - شیراز هفته گذشته تصویب شد و سه هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه خواهد شد که کار بزرگی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: در مسئولیت‌های مختلفی در این کشور کار کردم ولی سعی نکردم کاری را که نمی‌توانم انجام دهم را وعده بدهم و باید تلاش کنیم تا وعده‌های خود را عملی کنیم و با خدای خود عهد بستم که نوکری این مردم را کنیم و آستین همت را بالا بزنیم و وقت بگذاریم و کار کنیم و برای آبادانی استان تلاش کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر