پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۹۷۱
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش تقاضای خرید کالای مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال این سازمان نظارت بر بازار را تشدید کرده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، سیدحسین حسینی محمدی بیان کرد: نظارت گسترده تیم‌های بازرسی و نظارت بر بازار با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظیر اداره تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، بهداشت، اداره استاندارد و اتاق اصناف به منظورکنترل قیمت‌ها در جهت امنیت و آرامش مصرف‌کنندگان در آستانه عید نوروز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در 11 ماه امسال 56 هزار و 90 مورد بازرسی از بازار در استان انجام شده که 3 هزار و 125 فقره تخلف به ارزش 8 میلیارد و 735 میلیون ریال ثبت و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره هم اکنون در استان دایر است تصریح کرد: تمهیدات لازم به منظور تامین و عرضه ملزومات مورد نیاز مردم مانند مواد پروتیینی، میوه و برنج در روزهای پایانی سال از طریق واحدهای منتخب اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز هم بازرسی و گشت های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی  و دیگر نهادهای مرتبط انجام خواهد شد از مردم خواست تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر