شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گفتگوی اختصاصی «فکرشهر» با سرمربی و بازیکنان پرسپولیس برازجان؛
فکرشهر – محمد محمدزاده فرد: چند هفته ای از شروع دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور می گذرد و پرسپولیس برازجان علی رغم مشکلات فراوان موفق به کسب نتایج بهتری نسبت به دور رفت شده است...
کد خبر: ۴۱۹۸۲
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

فکرشهر – محمد محمدزاده فرد: چند هفته ای از شروع دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور می گذرد و پرسپولیس برازجان علی رغم مشکلات فراوان موفق به کسب نتایج بهتری نسبت به دور رفت شده است.

تا پایان مسابقات 6 هفته باقی مانده و اگر کادر فنی و بازیکنان بتوانند به همین روند به رشد خود ادامه دهند از شانس های صعود به لیگ دسته دوم هستند.

خودتان را معرفی کنید و سن و پست خود در پرسپولیس برازجان را بگویید؟

امین فتحی هستم. متولد ۱۳۵۵‌. سرمربی تیم.


از وضعیت تیم صحبت کنید؟

خدا را شکر همدلی خوبی بین بچه های تیم وجود دارد و همه، تمام‌ تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بسته اند.

نظرتان را پیرامون لیگ دسته سوم امسال بفرمایید؟

تیم ها امسال همه خوب بسته شده اند و هم خوب هزینه کرده اند و دارای انگیزه بالایی هستند. واقعا لیگ قوی ای شکل گرفته به همین دلیل امتیازها بسیار نزدیک است و با یک برد یا باخت تیم ها چند پله جابجا می شوند و امیدوارم که در پایان بتوانیم این امتیاز را در دشتستان حفظ کنیم.

چه کارهایی انجام شود شاهد نتایج بهتری از پرسپولیس خواهیم بود؟

درفوتبال امروزی مسائل مالی حرف اول را می زند. دیگر نمی‌شود با دست خالی وارد مسابقات شد و توقع نتایج خوب را داشت. دشتستان دارای استعدادهای خوبی در تمامی رشته های ورزشی است و اگر حمایت حداقلی نیز از ورزش صورت بگیرد قطعا ورزش دشتستان حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

حرف آخر؟ 

عرض تشکر دارم از حضرتعالی و تمامی همکاران عزیزتان بابت انعکاس اخبار ورزشی دشتستان. انشالله که بتوانیم نماینده شایسته ای برای دشتستان و هواداران پر شمار پرسپولیس دشتستان باشیم.

خودتان را معرفی کنید و سن و پست خود در پرسپولیس برازجان را بگویید؟

هادی طیب هستم. 25ساله و دروازه بان تیم.

از وضعیت خود و تیم صحبت کنید؟

خدا را شکر با تمرینات فوق العاده ای که مربیان تیم ازاول فصل برایم درنظر گرفتند آمادگی جسمانی خوبی دارم و فکر کنم توانسته ام تاحدودی انتظارات کادرفنی و هواداران پرشمار پرسپولیس رابرآورده کنم. متاسفانه تیم امسال با بدشانسی های زیادی مواجه شده ازجمله مصدومیت پرشمار بازیکنان در نیم فصل اول که باعث شد نتوانیم نتایجی درخور نام و قدمت پرسپولیس برازجان کسب کنیم. ولی رفته رفته شرایط تیم در جدول بهتر شد و به لطف خدا و با همت کادر و بازیکنان و حمایت هواداران انشااله درادامه لیگ بازهم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

نظرتان را پیرامون لیگ دسته سوم امسال بفرمایید؟

لیگ امسال واقعا سطح بالایی دارد و همه تیم ها از بازیکنان باکیفیت و خوبی برخوردارهستند که جدول گروه و مشاهده اختلاف امتیازی کم تیم ها نسبت به هم، نشان ازسطح بالای لیگ امسال دارد. تیم در هفته های اخیر خداراشکر روند رو به رشدی را طی کرده بطوریکه ما در پنج هفته اخیر فقط یک شکست و یک گل خورده داشتیم که انشااله با تلاش بسیار بازهم در پی بهبود جایگاه تیم در جدول و کسب نتایج بهتر و درخور تیم و شهربرازجان هستیم.

چه کارهایی انجام شود شاهد نتایج بهتری از پرسپولیس خواهیم بود؟

تیم پرسپولیس واقعا از لحاظ فنی تیم غنی و شایسته ای است که هم بازیکنان با استعداد و هم کادر مربیگری با دانش و با درایتی دارد و اگرمصدومیت های پرشمارتیم نبود قطعا الان جزسه تیم بالای جدول بودیم.

من به عنوان عضو کوچکی از تیم بزرگ و ریشه دار پرسپولیس برازجان از مسئولان شهر عاجزانه درخواست حمایت مالی و معنوی دارم چون در این شرایط حساس لیگ که امتیازات تیم ها بسیار به هم نزدیک است حمایت های مسئولان شهر از لحاظ روحی و روانی کمک شایانی به تیم خواهد کرد و باعث دلگرمی کادرفنی و بازیکنان تیم خواهد شد و واقعا مردم برازجان علی الخصوص هواداران تیم، شایسته داشتن پرسپولیسی در لیگ های بالاتر کشور هستند و این مهم انجام نخواهد شد مگر به همت مسئولان و حمایت همه جانبه آن ها از تیم پرسپولیس دراین شرایط حساس.

حرف آخر؟ 

در آخر هم تشکرمی کنم از کادر مدیریتی تیم علی الخصوص آقای آذربان که واقعا دراین شرایط بد اقتصادی کشور از جیب شخصی خود تیم را اداره می کنند و همچنین ازحمایت ها و زحمات آقای مسیب غریب زاده که واقعا مخلصانه در کنار تیم و بازیکنان هستند،تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با حمایت مسئولان و درایت کادر فنی و در رأس آن آقای فتحی که از دانش فوتبالی بالایی برخوردار هستند و همچنین تلاش بازیکنان در پایان لیگ نتیجه ای درخور نام پرسپولیس برازجان کسب کنیم تا بتوانیم گوشه ای از لطف هوادارن پرشور پرسپولیس را جبران کنیم و باعث خوشحالی آن ها شویم.

خودتان را معرفی کنید و سن و پست خود در پرسپولیس برازجان را بگویید؟

داود جنه. 24سالمه و در پست وینگر راست بازی می کنم.

از وضعیت خود و تیم صحبت کنید؟

خداراشکر وضعیتم خیلی خوب است و آماده  برای انجام بازی های خوب و تماشاگرپسند از خود و هم تیمی هایم در بازی های آینده هستم. در نیم فصل دوم تیم جوری دیگر ظاهر شده که همه اینها ناشی از تلاش و زحمات مربی و کادر فنی تیم است.

نظرتان را پیرامون لیگ دسته سوم امسال بفرمایید؟

لیگ امسال تیم ها در یک سطح هستند و تفاوت آنچنانی بین تیم صدر جدول و ته جدول وجود ندارد. پرسپولیس برازجان در نیم فصل دوم تبدیل به تیم دیگر شده است. بعد از بازی دوم دور رفت، چند نفر از بهترین بازیکنانمان به دلیل مصدومیت چندین بازی را از دست دادند و نتوانستیم آن جوری که می بایست ظاهر شویم اما در نیم فصل دوم، پرسپولیس برازجان می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

چه کارهایی انجام شود شاهد نتایج بهتری از پرسپولیس خواهیم بود؟

از مسئولین عاجزانه درخواست می کنم  به این تیم ریشه دار دشتستان کمک کنند تا نام بزرگ پرسپولیس برازجان در سطح اول فوتبال کشور بر زبان رانده شود.

حرف آخر؟ 

آرزوی سلامتی برای مربی خوبم جناب آقای امین فتحی و سایر اعضای کادر فنی و همبازی های عزیزم در پرسپولیس برازجان و همچنین عرض تشکر دارم از نشریه شما که این وقت را در اختیار من گذاشتید.

خودتان را معرفی کنید و سن و پست خود در پرسپولیس برازجان را بگویید؟

رضا فرهمندزاده هستم. اهل روستای زیارت متولد 1362 و در پست دفاع میانی بازی می کنم.

از وضعیت خود و تیم صحبت کنید؟

خدا را شکر در کنار سایر بچه های تیم وضعیت خوبی دارم. در خصوص وضعیت باشگاه باید بگویم وضعیت تیم از لحاظ مالی اصلا خوب نیست ولی از لحاظ جدولی و امتیازی با این بضاعتمان بد نیست. شاید با کمی توجه مسئولین، بهتر هم بشویم.

نظرتان را پیرامون لیگ دسته سوم امسال بفرمایید؟

امسال لیگ سه خیلی بهتر شده است. تمام تیم ها هزینه میلیاردی کرده اند و تنها تیمی که با کمترین هزینه در لیگ سه حضور دارد، پرسپولیس برازجان است. به امید خدا و با تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی جزء چهار تیم صعود کننده به لیگ دو هستیم که البته این مهم بدون حمایت مسئولین خوب دشتستان امکان پذیر نخواهد بود.

چه کارهایی انجام شود شاهد نتایج بهتری از پرسپولیس خواهیم بود؟

تیم پرسپولیس نیاز به حمایت دارد و باید بیشتر به این جوانان توجه شود. تیم پرسپولیس ۹۵ درصد نفراتش بومی است طوری نشود که سال های آینده همین بچه های بومی هم میلی  برای پیوستن به تنها نماینده شهرشان نداشته باشند. اگر پرسپولیسی دلخواه هواداران و مردم خوب دشتستان می خواهیم باید توجه به این تیم بیشتر شود.

حرف آخر؟

اگر قرار است کمکی به تیم شود تا دیر نشده کمک کنند. این بچه ها قراردادهای مالی آنچنانی ندارند و مثل تیم های ملی حفاری، رامشیر و... نیستند اما همین حداقل ها هم هنوز کمترین دریافتی را داشته اند.من اینجا تشکر ویژه دارم خدمت اقای آذربان که با هزینه های شخصی و به عشق دشتستان پشت ما را خالی نکردند و همچنین عرض تشکر از کادر فنی، بازیکنان و علی الخصوص تماشاگران پرشور و فهیم پرسپولیس. در پایان نیز از نشریه فکرشهر که این وقت را در اختیار من گذاشت سپاسگزارم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر