سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۱۹
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت:در خصوص شعار امسال که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بود دولت نتوانست در سال 96 تلاشی آن چنانی به خرج دهد و همچنان اجرای این شعار مغفول ماند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم اظهار داشت: یکی از توصیه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به ملت شریف ایران اسلامی این بوده که ملت، دولت و همه کسانی که در اداره کشور دخالت دارند با هم برادر باشند که در سال جدید از همه مسوولان و همه کسانی که پست و مقامی دارند در خواست می‌کنیم در این خصوص توجه کنند.

وی افزود : متاسفانه بیشتر وقت برخی از مسئولان نظام در سال 96 صرف مسائل حاشیه‌ای شد که نمونه آن استیضاح سه وزیری بود که در مجلس انجام گردید در حالی که به نظر می‌رسید در روزهای پایانی سال، صلاح نبود که وزیران استیضاح شوند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: خود نمایندگان طرح استیضاح را مطرح کردند و برخی با گرفتن وعده وعید مجدد به آنها رای اعتماد دادند که این کار فقط هدردادن وقت مجلس و هزینه‌های بیت‌المال بود در حالی که مردم هم چنان در گرفتاری و مشکل مانده‌اند و باید به حال این تعداد از نمایندگان ملت تاسف خورد.

راستگو عنوان کرد: امیدواریم خداوند به برخی از مسوولان در سال جدید فهم و شعور سیاسی دهد که برای مصالح مردم ،نظام و جمهوری اسلامی تلاش کنند و دست از بازی‌های سیاسی بردارند.

وی ادامه داد: در خصوص شعار امسال که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بود دولت نتوانست در سال 96 تلاشی آن چنانی به خرج دهد و همچنان اجرای این شعار مغفول ماند.

 امام جمعه اهرم گفت: حمایت از تولید داخل، تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و تنها نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور است که یکی از نتایج آن حمایت از کارگر ایرانی و تولید داخلی است.

وی افزود : حضور مردم چه در راهپیمایی ها  و چه در مناسبت‌های مختلف دیگر در سال 96 نشان از حمایت از انقلاب اسلامی  و دستاوردهای است که مسوولان نظام باید قدر آن را بدانند.

راستگو بیان بیان کرد: مسوولان شهرستان تنگستان در بحث خدمات سفرهای نوروزی امکانات لازم برای مسافران و گردشگرانی که قصد عزیمت و دیدن  از شهر ما دارند فراهم نمایند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: شایسته است تلاش شود مناطق گردشگری، سیاحتی، زیارتی و قلعه کلات شهر اهرم  این دژ مبارزه با استعمار پیر انگلیس و هویت فرهنگی شهرستان بیشتر از سال‌های گذشته به مهمانان نوروزی معرفی شود و امکانات لازم در منطقه گردشگری آبگرم اهرم برای مسافران و گردشگران فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر