چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۳۵
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد وبرق در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مطابق انتظار با نفوذ امواج ناپایدار به جو استان، ضمن افزایش پوشش ابر، بارش‌هایی البته به صورت خفیف از برخی نقاط استان گزارش شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با تقویت تدریجی این سامانه، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک و البته در برخی مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت با وزش باد قابل ملاحظه جنوب شرقی و پس از خروج سیستم از ظهر فردا وزش باد شمالغربی، افزایش تلاطم دریا را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد، به تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و از فردا کاهش پوشش ابر پیش‌بینی می‌شود.

شفیع‌خدایی بیان کرد: جهت باد امروز جنوب شرقی تا شمال شرقی و از فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت گاهی بیش از ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و طی ساعات بعدازظهر تا بامداد فردا تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد بیش از ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت دو و ۵۶ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۹ و ۱۷ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۰ و ۴۳ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر