سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۵۳
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیته اسکان در استان گفت: برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی ۲هزار و ۸۹۳ کلاس درس استان بوشهر تجهیز شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اجرا می‌شود اظهار داشت: در این راستا همکاری شوراهای شهری و روستایی استان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: برای فراهم شدن امکانات اقامتی گردشگران فرهنگی اقدامات لازم انجام شده که بر اساس آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش اسکان گردشگران در مدارس با اولویت فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در نوروز گذشته 2 هزار 783 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در استان بوشهر فراهم شد خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها در 417 آموزشگاه مستقر بود که 547 هزار نفر روز در این کلاس‌ها اسکان یافتند.

کرمی از افزایش کلاس‌های درس برای اسکان گردشگران نوروزی در استان خبرداد و بیان کرد: برای نوروز پیش‌رو 2 هزار و 893 کلاس درس در 385 آموزشگاه به امکانات اسکان مجهز شده است که واگذاری این کلاس‌ها به گردشگران با اولویت فرهنگیان  است.

وی، با بیان اینکه 50 کلاس دارای شرایط ویژه و خاص از لحاظ امکانات است گفت: یک‌هزار 132 کلاس دارای امکانات نوع «الف» و یک‌هزار 710 کلاس از امکانات نوع«ب» برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از حذف کلاس‌های نوع «ج» از اسکان فرهنگیان در ایام نوروز خبر داد و گفت: ستاد اسکان فرهنگیان استان با 2 هزار و 893 کلاس درس مجهز در نوروز پذیرای فرهنگیان است و همه کلاس‌های نوع «ج» در راستای تکریم گردشگران از فهرست ستاد اسکان استان حذف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر