سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۵۵
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: رئیس شورای شهر گناوه گفت: بودجه شهرداری گناوه ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، روح الله ملک‌زاده عصر شنبه در اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان بوشهر به میزبانی گناوه گفت: رویکرد شورای شهر گناوه یک رویکرد فرهنگی است و ما تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

وی افزود: خوشحال هستیم که شورای شهر توانست کمکی در برگزاری ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان به میزبانی شهر گناوه کند و قطعاً این کمک‌ها ادامه دار خواهد بود.

رئیس شورای شهر گناوه اظهار داشت: بودجه سال ۹۷ را از سی و سه میلیارد تومان به ۵۵ میلیارد تومان رسانیده و یک افزایش ۴۰ درصدی در بودجه سال آینده داشته ایم که یک میلیارد تومان متعلق به حوزه فرهنگی است.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که یک رویداد فرهنگی کشوری را هر ساله بتوانیم میزبانی کنیم و شاهد حضور اساتید کشوری در شهرستان گناوه باشیم و باید همه به این جریان کمک کنند که این گردهمایی سالانه و پیوسته باشد.

ملک‌زاده بیان داشت: در دهه مبارک فجر فرهنگسرای شهرداری افتتاح شد و هدف از ساخت و افتتاح آن رشد و توسعه هنر و فرهنگ شهر است.

ملک زاده اظهار داشت: خوشبختانه خانم دکتر اسماعیلی مسئول کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر خود هنرمند بوده و حمایت قاطعی نسبت به فرهنگ و هنر شهر دارد.

سجاد ابراهیمی مدیر روابط عمومی شهرداری گناوه گفت: کارهای زیادی در حوزه فرهنگی انجام داده و در حال انجام آن هستیم ولی کار فرهنگی در طولانی مدت تاثیر خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی مهمترین کار آموزش است که شهرداری در کنار دیگر نهادهای متولی قصد دارد سال پیش رو کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی برگزار کند.

 مدیر روابط عمومی شهرداری گناوه تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر سهم بزرگی در برگزاری ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان بوشهر به میزبانی گناوه داشتند و امیدوار هستیم در مسیر پیش رو و سال جدید شاهد رویدادهای بزرگ فرهنگی هنری در سطح کشوری به میزبانی گناوه باشیم.

ابراهیمی اظهار داشت: همواره در حوزه‌های هنری، فرهنگی و موسیقی از هنرمندان بومی حمایت کرده و در تمامی برنامه های اجرا شده از سوی شهرداری و شورا از هنرمندان حوزه موسیقی و دیگر حوزه‌های هنری استفاده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر