سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۵۶
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص امکانات و تجهیزات به شهرها خبر داد و گفت: زیرساخت‌های شهرهای دشتستان توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، محمد باقر سعادت عصر شنبه در حاشیه نشست شهرداران شهرستان دشتستان با معاون وزیر کشور در گفتگو با مهر اظهار داشت: باتوجه به اینکه فعالیت های شهرداران و دهیاران موجب بهبود فضای شهری و ایجاد محیط آرامش بخش برای شهروندان می شود، لذا بر آن شدیم تا در راستای حل مشکلات موجود دهیاران و شهرداران شهرستان دشتستان نشستی با معاون وزیر کشور برگزار شود.

وی افزود: یکی از مسائلی که بیان شد در خصوص تخصیص تسهیلات با سود کم به پروژه های مختلف عمران شهری بود که معاون وزیر کشور قول مساعد داد در خصوص پروژه هایی که دارای توجیه اقتصادی باشد در کمسیون رای مثبت خواهیم دادو تسهیلات و وام پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در ادامه طرح آسفالت تمامی خیابان‌ها و کوچه ها در شهر ها و روستاها حواله قیر به همه شهرداران داده شد.

سعادت در ادامه با اشاره به نیاز شهرداری ها به ماشین آلات برای اجرای طرح های عمرانی ، بیان کرد: قول توجه به این امر و تخصیص این ماشین آلات در حد توان نیز داده شد.

وی تصریح کرد: ناوگان اتوبوس شهری یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد شهرهای دارای اتوبوس‌های شهری فرسوده در سامانه نام نویسی کنند و تا پایان سال ۹۷ تمامی ناوگان اتوبوس های شهری جدید خواهد شد.

وی همچنین از واریز مبلغ نقدی به شهرداری‌ها در روزهای پایان سال جاری خبر داد و پروژه نیروگاه خورشیدی برازجان را یکی از طرح های خوبی اعلام کرد که در لیست طرح های دریافت تسهیلات قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر