جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۲۰۸۳
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در یک هفته اخیر در 2 عملیات جداگانه، در مجموع 1200کیلو گرم تریاک و هروئین در شهرستان عسلویه این استان کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سردار علی رزمجو در نشست با خبرنگاران افزود: کشف این میزان مواد مخدر پس از چند ماه کار اطلاعاتی توسط سپاه عسلویه و گشت های اطلاعاتی بسیج و هماهنگی مقام قضایی رقم خورد.

وی بیان کرد: در عملیات اول که روز 21 اسفندماه جاری با مشارکت دریابانی استان بوشهر انجام شد 700 کیلوگرم تریاک و در عملیات دوم که 24 اسفندماه جاری با مشارکت نیروی انتظامی این استان به اجر درآمد 480 کیلوگرم تریاک و 20 کیلوگرم هروئین در شهرستان عسلویه بدست آمد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کاروان راهیان نور دریایی و زمینی در این استان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون 12 هزار و 272 تن در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این شمار 2 هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس، هشت‌هزار و 886 زائر دانش‌آموز و یکهزار و 378 نفر دانشجو هستند.

رزمجو بیان کرد: درمجموع برنامه‌ریزی لازم برای اعزام 20 هزار نفر از این استان به اردوهای راهیان نور از طریق زمینی انجام شده است و هم اکنون شمار قابل توجهی از این کاروان ها در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس درجنوب کشور حضور دارند.

وی بیان کرد: کاروان راهیان نور دریایی در استان بوشهر نیز از نیروگاه هسته‌ای بوشهر، موزه های دریایی خلیج فارس و شهید رئیسعلی ‌دلواری بازدید می‌کنند و پس از آن به جزیره خارگ اعزام می‌شوند که تاکنون از 11 استان درخواست‌ها به بوشهر ارسال و اعزام ها آغاز شده است.

رزمجو در باره اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با اشاره به پرداخت 362 فقره تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اظهار داشت: برای ایجاد کارگاه های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال از ابتدای سال جاری تاکنون 41 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات در این استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد:همچنین در مدت یاد شده 60 طرح مختلف شامل تعمیر و تجهیز مدرسه، مسجد، آب انبار و غسالخانه با 10 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

رزمجو ادامه داد: برای محرومیت زدایی نیز سپاه امام صادق (ع) استان یوشهر 259 مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) را با 62 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رساند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های محله محور با همکاری بسیجیان در استان بوشهر اظهار داشت: گشت‌های محله محور بسیجیان با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی با هدف ایجاد و ارتقا امنیت در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

رزمجو افزود: گشت‌های بسیجی محلات از شهرها و امکانات مردم نگهبانی می‌کنند و نقشی مهم در ارتقای امنیت شهرها دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: از زمان اجرای طرح گشت محله محور، سرقت‌ها و ناامنی در محلات مختلف استان بوشهر کاهش یافته است.

رزمجو گفت: این گشت‌ها در مراکز عمومی در قالب طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی می‌شوند و با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در سواحل و پارک‌ها نسبت به انجام این فریضه الهی اقدام می‌کنند./ ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر