سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۹۶
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کاهش44 درصدی تصادفات فوتی در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حسین احمدی بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در گناوه اظهار داشت: کارشناسان انتظامی با حضور در مدارس، مساجد، ادارات دولتی و غیردولتی و ارائه هشدارها و آموزش‌های پیشگیرانه سبب کاهش چشمگیر حوادث و آسیب‌های جسمانی چهار شنبه آخر سال در این شهرستان شدند.

وی افزود: جرم و جنایت ریشه در آسیب‌های اجتماعی دارد و پیشگیری از آن صرفا با اقدامات انتظامی و مقابله‌ای میسر نخواهد شدضمن این که کنترل و کاهش این آسیب‌ها یک عزم جدی اجتماعی را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه تصریح کرد: رویکرد نیروی انتظامی اجتماعی است و برای حصول نتیجه مطلوب در برقراری نظم و امنیت عمومی نیاز به مشارکت همه اقشار با پلیس و یک ارتباط متقابل است.

احمدی یاداور شد: رسانه‌ها نقش به سزایی در تحقق این موضوع دارند که به حمدالله در حال حاضر در شهرستان گناوه تعامل خوبی بین پلیس و اصحاب رسانه برقرار است و  به دنبال این هستیم که در حوزه پیشگیری از آسیب های رایج شهرستان، آموزش‌های همگانی متناسب را با کمک رسانه‌ها به افکار عمومی منتقل کنیم.

وی بیان کرد: در طول سال جاری، مردم تعداد 78 هزار و 182 تماس با پلیس 110 گرفته‌اند که از این تعداد، 67 هزار و 829 تماس با راهنمایی و ارشاد پاسخ مناسب داده و مابقی با اعزام مامور و تشکیل پروند قضایی رسیدگی شده و نتیجه تلاش پلیس و همراهی شهروندان، سبب کاهش 12 درصدی وقوع جرائم است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در حوزه ترافیک، با مدیریت خوب و فرهنگ‌سازی مقررات راهنمایی و رانندگی و حضور و کنترل موثر کارکنان راهور، شاهد کاهش 44 درصدی تصادفات فوتی و 14 درصدی تصادفات جرحی در سطح شهرستان بوده‌ایم.

احمدی یادآور شد: با توجه به حجم زیاد مسافران و مهمانان نوروزی در سطح شهر گناوه، تعداد ایستگاه های پلیس ارتقاء یافته تا بتوانیم خدمات بهتری به هم‌وطنان عزیز ارائه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر