سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۰۱
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها برای رفاه گردشگران گفت: نمازخانه‌های بین راهی در ایام نوروزی و تعطیلات پایان سال تجهیز شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مجید خورشیدی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان بوشهر از نقش مهم اعتکاف در عرصه اجتماعی و معنوی پرداخت و اظهار داشت: آیین معنوی اعتکاف ضمن اینکه در عرصه تقویت بنیه دینی، فرهنگی و اجتماعی اثرگذار است از بروز و گسترش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی، با بیان اینکه در مراسم اعتکاف انسان به آرامش روحی و روانی دست می‌یابد گفت: در اعتکاف  انسان ضمن دستیبابی به  آرامش روحی و روانی به آرایش معنوی می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، تقویت باورهای دینی، جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و گسترش آن، آرامش و نزدیکی به معبود  را از مزایای مراسم اعتکاف دانست.

خورشیدی  با تأکید بر لزوم تامین امنیت مساجد در برگزاری اعتکاف و رفع نقایص ایمنی ویژه این مساجد تصریح کرد:در آیین اعتکاف تدابیر لازم در حوزه سلامت و بهداشت معتکفین مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها برای رفاه گردشگران گفت: نمازخانه‌های بین راهی در ایام نوروزی و تعطیلات پایان سال تجهیز شود.

خورشیدی با تبریک فرارسیدن سال نو و تسلیت شهادت حضرت امام هادی علیه السلام اظهار داشت: هر 36 سال یکبار ماه محرم که اوج حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است با عید نوروز مقارن می‌شود و ملت ایران در طول تاریخ هموار شان و منزلت اهل بیت علیه السلام را حفظ کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در ایام آغازین امسال هم ضمن رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  با گرامیداشت شهادت امام هادی (ع) ملت خوب و مسلمان ایران اسلامی در تنظیم نسبت این دو مناسبت هوشیار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر