سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۰۳
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: بخشدار ریگ گفت: زلزله 5ریشتری در بندرریگ خسارت جانی و مالی نداشته است.

به گزارش فکرشهر، مسعود شیرافکن افزود: مرکز زلزله کوه‌های اطراف روستاهای چهاربرج و چهارمحال از توابع این بخش بوده و برابر ارزیابی‌های اولیه هیچ‌گونه خسارت حانی و مالی درپی نداشته است.

وی در گفت‌وگو خبرگزاری صداوسیما بیان کرد: با توجه به بزرگی زلزله، موجب نگرانی در مردم منطقه شده است.

در همین حال دکتر عبدالرحیم دادجو دبیر کارگروه سلامت در بلایا و پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: طبق برآورد اولیه از منطقه و تماس با مرکز پیام شهرستان گناوه و اعزام  گروه به بندرریگ مشخص شد که زلزله خسارت جانی و مالی نداشته است اما به دلیل بزرگی زلزله با مسوول کمیته سلامت در بلایای معاونت بهداشتی نیز تماس گرفته شد و از طریق خانه های بهداشت نیز نبود خسارت تایید شد.

بندرریگ از بامداد امروز تا کنون پنج بار لرزیده است.

شدیدترین زلزله به بزرگی 5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 8 و 48 ثانیه صبح امروز رخ داد و چهار زلزله دیگر نیز به بزرگی 3.8، 3، 3.9 و 3 در ساعت‌های 1، 2:06، 2:16 و 8:37 اتفاق افتاده است.

بخش ریگ 13 هزار و 850 نفر جمعیت دارد و بندرریگ مرکز این بخش در 88کیلومتری شمال بوشهر واقع شده است.

یادآور می‌شود از بامداد امروز تا کنون شبانکاره در شهرستان دشتستان هم چهار بار لرزیده است. شدیدترین زلزله به بزرگی 3.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین 26 دقیقه بامداد امروز این بخش را تکان داد، دو زلزله نیز به بزرگی 3.3 در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 9:39 و 9:47  و یک زلزله به بزرگی 3.1 ساعت 8:47 این بخش را لرزاند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر