سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۱۷
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سرقت، تلفات جاده ای و شهری، تجاوز به عنف در سال جاری کاهش چشمگیری در استان بوشهر داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار خلیل واعظی صبح دوشنبه در نشست معاونان نیروی انتظامی استان بوشهر با معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با تبریک انتصاب آقای خورشیدی به عنوان معاون سیاسی استانداری تاکید کرد: نیروی انتظامی با تمام توان آماده همکاری با حوزه سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر است.

وی بیان کرد: در حوادث دیماه کشور به لطف خداوند و خوبی مردم و همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی، در استان بوشهر مشکلی برای نظام و مردم ایجاد نشد و نیروی انتظامی وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: فرهنگ خوب مردم استان بوشهر موجب شد در این اتفاقات مشکل چندانی در استان بوشهر ایجاد نشود.

آمادگی پلیس برای نوروز

واعظی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی اقدامات خوبی در استان بوشهر انجام داده است، بیان کرد: با هماهنگی و تعامل بین دستگاهی نیروی انتظامی، عملکرد خوبی از این نهاد در چهارشنبه آخر سال در استان بوشهر شاهد بودیم.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امدادی نوروزی، گفت: تیم های عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه های امدادرسان در نوروز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و مردم شریف استان بوشهر هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح نوروزی نیروی انتظامی در حوزه ترافیک و امنیت اجتماعی از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و نیروهای فعال در این دو حوزه هم تقویت شدند ضمن اینکه ۷۰ پاسگاه پلیس پیشگیری هم در استان فعال شدند.

عملکرد مثبت امنیت ترافیکی و انتظامی

واعظی با اشاره به عملکرد مثبت امنیت ترافیکی و انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت پلیس ۱۱۰ در استان بوشهر بالا رفته و شاهد خدمات رسانی مطلوب تری از نیروی انتظامی در این بخش هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: حادثه تلخ رانندگی در محور فیروزآباد به جم که منجر به کشته شدن ۴ نفر و وقوع یک فقره قتل در دشتی دو حادثه تاسف بار در آخرین روزهای سال ۹۶ بوده است.

وی افزود: با این وجود سرقت، تلفات جاده ای و شهری، تجاوز به عنف در سال جاری کاهش چشمگیری در استان بوشهر داشته است و امسال هم شاهد دستگیری چند قاتل فراری در استان بودیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر