سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۱۸
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: استاندار بوشهر از جهش هشت پله‌ای استان بوشهر در حوزه اقتصادی خبر داد و گفت: وعده‌هایی که به مردم می‌دهیم باید عملی شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان اظهار داشت: موفقیت در سایه همدلی و همکاری و خرد جمعی حاصل می‌شود و مدیران باید قدردان زحمات کارشناسان و کارکنان باشند.

وی افزود: در سال ۹۶ همه مدیران و متولیان امور در استان از ظرفیت و توان خود برای توسعه و عمران و آبادانی استان استفاده کردند و شاهد موفقیت‌های خوبی هم بودیم که امیدواریم در سال ۹۷ شاهد افزایش توفیقات و رفع کاستی‌ها باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه راه‌آهن شیراز بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای این پروژه مهم و ارزشمند در واقع عیدی ارزشمند دولت به مردم استان بوشهر است و امیدواریم در آغاز سال ۹۷ شاهد تسریع در عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

گراوند تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف در یکسال اخیر اقدامات موثری انجام شد و انتظار داریم در سال جدید نیز با تلاش بیشتر و موثرتر در این مسیر گام برداریم.

وی از جهش ۸ پله‌ای استان بوشهر در حوزه اقتصادی خبر داد و ابراز داشت: در حوزه اقتصادی در بین استان‌های کشور ۸ پله رشد داشته‌ایم و البته انتظار دارم در سال ۹۷ شاهد ارتقا بیشتری در این حوزه و سایر حوزه‌ها باشیم.

استاندار بوشهر از افتتاح قریب‌الوقوع تقاطع غیر همسطح بوشهر خبر داد و گفت: فردا سه‌شنبه این پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در چند ماه اخیر به طور ویژه برای فعال کردن این پروژه مهم شهری وقت گذاشتیم که بحمدالله منتج به نتیجه شد.

وی بیان کرد: بزرگراه گناوه به دیلم نیز به جز ۲ کیلومتر از مسیر، زیر بار ترافیک می‌رود و امیدواریم افتتاح این بزرگراه گامی در راستای کاهش حوادث در این مسیر باشد.

گراوند با اشاره به احداث ۲ دانشکده جدید در بوشهر نیز تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با وزارت بهداشت داشتیم و ۲ دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر باید در کمتر از ۲۴ ماه تکمیل و راه‌اندازی شوند و اعتبارات سهم استان را در کمترین زمان تامین می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هر وعده و قولی می‌دهیم باید عملی شود و هیچ مسئولی حق ندارد، قول بیهوده به مردم بدهد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط اداری یادآور شد: نظم و انضباط می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در هر مجموعه‌ای باشد و از مدیران انتظار دارم در این موضوع، اهتمام جدی داشته باشند.

گراوند با تاکید بر لزوم تکریم مردم در ادارات گفت: مردم باید حرمت شوند و نوکری مردم و خدمتگزاری به جامعه باید مهم‌ترین وظیفه مسئولان باشد و در خدمت‌رسانی به مردم نباید تبعیض داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر